Geplaatst: 5 juli 201114 j Dit heeft helemaal nix met moestuinen te maken, maar daar is de babbeltuin voor, toch?In onze Ikea keuken hebben wij 2 hoekkasten, waar we zo'n carrousel in hebben. Die zijn fantastisch, tot je er pannen en bakken op zet (zonder inhoud..), dan werkt het mechanisme ineens minder goed (palletje moet uit een uitsparing draaien, maar doet dat door het gewicht niet goed). En er begon van alles te piepen en kraken naarmate we ze langer gebruikten. Nadat 1 van de carrousels zelfs stuk ging, heb ik contact opgenomen met Ikea, maar er was gedoe omdat ik geen bon heb (keuken was besteld, geen kassabon, het ding stond ook niet op de pakbon, vaag allemaal).Dus heeft mijn vriend het ding uit de kast gehaald, en eens gekeken hoe het ding werkt. Het is nu ontzettend simpel opgelost, met 1 (zelf gemaakt) metalen ringetje tussen de planken.De kast draait weer als een zonnetje! Maar werkt niet meer met dat palletje en uitsparinkje, dus hij gaat niet meer vanzelf terug naar zijn begin-positie. Tja, als dat het ergste is Mochten er nog meer mensen zijn met zo'n kast in hun keuken... facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 5 juli 201114 j Heb exact hetzelfde, zal dit eens ff aan manlief voorleggen.Wordt gek van dat gekraak van die dingen.Heb nog wel de bon van de aanschaf en er zit 25 jaar garantie op.
Geplaatst: 6 juli 201114 j Auteur Ja, maar een nieuwe doet dus precies hetzelfde... Pieieieieieieieieiepppppp kraaaaaaaaaaaaaaaaaak! facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.