Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nou niet zo veel hoor, beetje zand rijden met maken van de vijver, maar verder om een beetje mee rond te crossen, van de winter ben ik van plan er een sneeuwschuif voor te maken, misschien ook ooit een ploeg.

Gr

Omdat het kan.

Geplaatst:

Zo, vandaag weer groenten geoogst

5 bloemkolen

chineese boontjes

1 savoie kool

en 140 gram aan tomaten, dat wordt een heerlijke tomaten soep

resized_909_ad08dda903e105c5017580503d80d893.jpg

gr

Omdat het kan.

Geplaatst:

Zo vandaag terug gekomen van vakantie, en wat moet er veel gebeuren, de rode kool staat op springen, oogsten dus, de boerenkool moet uitgeplant worden, de aadrbeien moeten ook geplukt worden, miss de uien oogsten, chineese boontjes oogsten, en heel veel onkruid plukken

Omdat het kan.

Geplaatst:

Zo, vandaag de boerenkool planten uit geplant hier de fotos:

resized_909_c8e88d3eaeb13d234473da23f6fce175.jpg

Een boerenkool plantresized_909_a5d1794b509e3b3055ee8a0427f19a41.jpg

resized_909_628e6ed54368fedc056d1d789e684b20.jpgresized_909_0c9b72747ce209fe8c69772a756310a2.jpgresized_909_4b3fce779792af0e3bbe739942878cad.jpg

moesplanten nog over ik zet ze denk ik bij ons opa in de tuin

Omdat het kan.

• 3 weeks later...
  • 1 maand later ...
Geplaatst:

Nou hebben wij een stuk grond van de buurman gekocht, 1000m2 maar er moet nog veel op gebeuren er moeten bomen gekapt worden, er moet een "dijk' weg en er moet een vijver dicht gegooid worden, en van die grond word een groot deel van mijn moestuin!

Omdat het kan.

Geplaatst:

Jahoor, volgende week heb ik herfstvakantie, dan zal ik nog wel wat er aan gaan doen, maar dan ga ik elke dag werken tot 4 uur, daarnaa kan dat nog wel, Ze zeggen wel eens school is voor de lol en voor de contacten, en dat je iets leert is mooi meegenomen En als ik huiswerk op krijg maak ik er bloempotjes van

Omdat het kan.

• 3 weeks later...
Geplaatst:

Zo al vanalles gedaan wesleyb heeft ff geholpen , er stond nog een bouwval, zo slecht gemetseld dat je het zo uit elkaar haalt, ik heb nou ong 700 stenen, en ik heb de helft pas gesloopt, wordt een grote stoep in mijn moestuin volgend jaar.

Omdat het kan.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...