Geplaatst: Gisteren om 12:391 d Ik moet zeggen dat de rode radijsjes vaak niet zo groot worden. De gele daarentegen wel en daar had ik 2 jaar plezier van. Dit jaar zijn ze houtig en moet ik ze eigenlijk schillen. Maar ik heb zo veel geoogst, dat ik ze vanavond maar ga bakken, want zo eten zijn ze niet zo lekker.De Mooli is dit jaar qua blad heel hoog geworden, voorheen werden ze altijd opgevreten door slakken. Ik had het nu in de kas, maar dan ook wel slakken, maar minder. Maar ook die Mooli ga ik stoven, daar heb ik een lekker recept van. Vorig jaar had ik een hele grote ervan geoogst.Ik heb 2 andere gezaaid, een die lijkt op rettich en de andere wortelvormig. ik ben benieuwd.
Geplaatst: 23 uren geleden23 u Vandaag was er nog een schaaltje sugar snaps zo ver. 10 seconden geblancheerd en samen met geoogst amsoi blad en wat gekochte zaken was het een lekkere salade.
Geplaatst: 9 uren geleden9 u Auteur Rozemarijn, om te drogen en bij een volgende oogst gaat alles in de ketel om er olie uit te destilleren.
Geplaatst: 7 uren geleden7 u Vanmorgen vroeg geoogst ;Nog meer peultjes en aardbeien 😋En prei uit de voortuin van wat nog in 1 vak stond met bloemstengel omdat huis die kern van die stengel zo heerlijk zoet is…😋🌱👩🍳🌱🐣🌱🌷🌱
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Even naar de tuin geweest om water te geven. Bleh…niet te doen! Wel gauw een blommetje geplukt! 😊🌞
Geplaatst: 4 uren geleden4 u Prachtig 😍 @jootje met deze hitte zien wij er zelf meer van dan buiten denk ik…😊🌱👩🍳🌱🐣🌱🌷🌱
Geplaatst: 1 uur geleden1 u Een voordeel van de warmte is dat alles nu heel snel rijpt, een paar dagen geleden na lang uitkijken de eerste aardbeien.en een paar dagen later al gaat het heel snel. ze staan hier in 3 action bakken (deels met herstelde poten )Eerste rijpe pepers en bambino aubergine en een pak peultjes, die gaan helaas veel te snel met deze warmte.sla en de eerste wat grotere tomaten.
Geplaatst: 8 minuten geleden8 min Alles is mooi @redzebra , maar die joekels van aardbeien… 😍, prachtig!
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.