Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Okee.....tja dat vol zitten ken ik

Je kunt ze de volgende keer ook even bellen en vragen of ze foto's van verschillende kanten willen mailen. Of filmpje sturen of zo....ze zijn daar erg bezig met foto's etc..dus vinden ze vast niet erg.

Ik zal even naar de bak kijken.....moest je er nu 2? Of heb ik dat verkeerd begerepen?. Ik ga woensdag even voor je bellen..en ik denk zaterdag even naartoe...kan niet anders

Geplaatst:

Ik zoek inderdaad 2 van die voor mijn nieuwe caviaflat.

Die andere zijn ook goed hoor maar deze zijn net een stukje langer. Of denk je dat het eigenlijk niet uit maakt? Scheelt maar 6 cm?

Een heb ik er al staan maar daar ontbreekt de hooiruif van, ik moet nog even navragen of ik die los kan bij bestellen?

Ik had ook al wat caviaopvangen een berichtje gestuurd maar die hadden hem niet.

Alleen de grote en die zoek ik juist niet.

Wat heb jij nog nodig van de opvang?

Edit: Eigenlijk nu ik het zo schrijf klinkt het wel een beetje stom voor 6 cm???? Of niet??

Geplaatst:

Tja over 40 cm is dat al gauw een oppervlakte van 240 cm. Ik ga gewoon voor je vragen...en totdat je ze wel vind kun je die andere toch gebruiken?...

2 check

Nodig uit de opvang? Eigenlijk niets....misschien twee kleine onderbakken voor de zaailingen van het komende seizoen....zie wel

Geplaatst:

Heb ik al gezegd dat ik geen uienzaad heb gevonden in de UK? Volgende week nog even hier kijken en dan kijk ik meteen of er al banaansjalotjes zijn...

o, als er niemand voor de netten komt: ik kan ze altijd kwijt hier..er is altijd iets af te dekken tegen de kippen

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:

Probleem is om vers reuze uienzaad te vinden....geeft hier al twee seizoenen problemen.

Netten? Prima....iets van vijf pakjes (nieuw) of stuks

Geplaatst:

Okee, het is lastig om aan vers (reuze) uienzaad te komen. Het is mij de afgelopen twee seizoenen nog niet gelukt, zaadjes willen gewoon niet kiemen, ja een of twee.....maar daarmee houd het op

Geplaatst:

@ jet, als je wat zaden kwijt wilt dan heel graag.....

@ Angela, ja ik heb zaden bij Vreeken, van der Wal, de bolster en de locale zadenhandelaars vandaan gehaald.

Of ik doe echts iets drastisch verkeerd of ik vermoed dat men de zaden van het vorig seizoen dan verstuurd of verkoopt en aangezien er wel zaden van gewoon net gekocht uienzaad kiemen en alleen de zaden van de reuzenuien problemen geven, versterkt dat mijn vermoeden nog meer....maar goed....nieuwe ronden, nieuwe kansen...

Foto's..... Okee dan moet ik eerst mijn telefoon wat leeghalen....

Geplaatst:

Vanaf oktober. In zachte klimaat oktober tot januari in kouder klimaat jan. tot april. Ik geef je de helft van wat je op de foto ziet ok? Dat zijn er 12. Stel dat ik van de week nog in het centrum kom waar ze ze hebben wil je dan meer?

Geplaatst:

Perfect. 12 in een zakje . Ik zelf plant ze pas in het voorjaar trouwens..hier verrot nog wel eens wat. Mijn buren nemen ieder jaar het risico en planten ze nu. Ze zijn minder sterk met kou dan de sjalot gris.

Geplaatst:

Je vroeg nog naar die Nieuw-Zeelandse spinazie.nee niet nodig meer..in de kas is een plant opgekomen die zich naar alle kanten uitbreid

Voor de zinnia stop ik enkele uitgebloeide bloemen in en zakje..geen idee hoe het met de zaadjes zit daarin, ik denk dat het nog even moet drogen.

Ik heb wel damastbloemen trouwens, maar ik weet niet of de zaailing wit of paars zijn..wil je die toch proberen?

Ik bewaar de sjalotten op een koude en donkere plek in een papieren zak..in een netje kan ook.

Geplaatst:

Ik neem wat broed mee voor je jorieke...ook op koffiedik

@jet, graag damast...maakt niet uit welke kleur....ruiken zo lekker zaden van zinnia zijn inderdaad moeilijk te onderscheiden....maakt niet uit.

Geplaatst:

Ik zie je bericht in mijn topic nu pas Ciska Bleekselderij is prima en uiteraard Malwina! Ik heb vorig jaar al een paarse framboos van je gehad en die leeft nog Ik zoek ook de doornloze/-arme versie. Ik wil in plaats daarvan wel wat roze oesterzwambroed proberen, als je nog hebt?

Geplaatst:

Hahaha doen we..... twee flesjes voor jou Henk!

Wil je een pipet of zoals bij bijvoorbeeld flesjes zoals echinacea (dat je de druppels uit het flesje kunt tellen)?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...