Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Laatste Update ! Ruillijst Cupcakeje MTFD oktober 2017

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

Hahaha als het niks wordt doe ik volgend jaar gewoon weer een poging

Geplaatst:
  • Auteur

De foxley tijm is weer enorm

Gegroeid dus daar kan ik toch nog meer stekjes van maken voor de liefhebber. Verder zoek ik nog kamille stekje en lavendel als iemand dat toevallig heeft. Of is er iemand die toevallig nog een eucalyptus stekje over heeft ?

Geplaatst:

Zocht je echte kamille? Ik kan daar wel wat zaailingen van oppotten als je wil? In ruil voor de foxley thijm? Volgens mij heb ik ook nog borlottibonen voor je.....moet ik even zoeken.

Geplaatst:
  • Auteur

ja graag als je hebt! ik zal nog een foxley stekje maken.

Geplaatst:

Doen we en ik zal even op zoek naar de bonen ..

• 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur

De lijst is ge-update, de overige zaden zijn apart gehouden voor de zaden tafel. Morgen wil ik de laatste stekjes maken. Dus als ik nog wat voor je mee kan nemen laat het dan even weten ! @iedereen

Geplaatst:

beste Cupcakeje,

Ik heb 3 hibiscusstruiken: een paarse en blauwe enkele en een dubbele witte. Heb nog nooit gestekt..weet ook niet hoe ik dat moet doen, maar kan wel wat takken voor je meenemen

Geplaatst:
  • Auteur

Ow de dubbele witte lijkt mij wel mooi. Of het stekje nog aangaat slaan als de

Stok droog is weet ik niet. Kan je de stok misschien in kaneel steken en daarna in een potje met aarde ? Zo zou ik het stekken.

Wilde jij ook de chocolade munt of alleen de aardbei munt ?

Geplaatst:
  • Auteur

Alle stekjes staan klaar! Vandaag nog even de lijst gecontroleerd en dat was maar goed ook want ik miste een stekje dus die vandaag nog even gemaakt en nu klopt alles weer.

Nog wat extra stekjes gemaakt van chocolade munt, foxley tijm en een Citroën tijm voor de stekjes tafel.

Mocht je nog interesse hebben in een van de extra stekjes kan dat verder is de lijst vanaf nu gesloten

• 9 maanden later ...
Geplaatst:
Ik ga even kijken of ik die Siberische erwt kan zaaien, moet vast lukken Ik heb er wat staan, ik heb er nog nooit zaailingen onder zien staan. Maar hij schiet nu zijn zaden overal naar toe, dus ik ga zoeken

Toen waren alle zaden al weggeschoten, en er kwam nergens iets op. Dit jaar heb ik vrij verse zaden gezaaid, en daar zijn nu al mooie stevige plantjes uit gekomen! Groeit supergoed. Dus als je nog wil, heb ik er een boel

Geplaatst:
  • Auteur

Ow heel graag! Want die stekjes hebben de zware winter helaas niet overleefd

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.