Geplaatst: 6 juli 201114 j Een belgisch tuinforum waar ik nog lid van ben maar waar voor mij de lol door de overmaat aan automatisch toegevoegde en vaak irritante Google 'advertenties' steeds meer de lol van af gaat , presteerde het om vandaag onder een van mijn reacties de volgende link neer te zetten. http://www.bijstandinstrafzaken.nl/verdacht-van-hennepteelt.html?gclid=CKmG7u_D7akCFc2FDgodXyLKZg Geen idee hoe Google deze keer getriggerd werd want het onderwerp was namelijk wedstrijdpompoenen. -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Geplaatst: 6 juli 201114 j Weer wat bijgeleerd: als ik gedetineerd zit is de bijstand gratis... http://www.facebook.com/JasminSoap https://jasminsoapstudio.com/
Geplaatst: 7 juli 201114 j Die foto. LOL Maar het heeft in principe niets te maken met wat jij tikt, maar waar jij allemaal naar Googled. Ze slaan van alles op wat jij bekijkt en ineens komt dat als reclame overal in beeld. Let maar s op. Mocht je denken wat een onzin, google s op de meest wereldvreemde onderwerpen en klik allerlei sites aan. Geheid dat ze ergens weer opduiken op jouw scherm! Good things come in small packages
Geplaatst: 7 juli 201114 j Het werkt volgens mij ook zoals Helly schrijft dus die quote van jouw die ik ff heb opgeduikeld gaat echt niet meer op nu!Hopelijk word ik nu in de toekomst niet gezien als dat lid van moestuinforum met een 'drugsverleden'. Zit je gewoon stiekem met je "neefje" je pensioen bij elkaar te scharrelen? Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 7 juli 201114 j In het topic over de maankalender zag ik laatst een advertentie over dat de wereld binnenkort vergaat. Maar daar google ik echt niet op hoor facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 7 juli 201114 j Nee nee, je hebt ook niet stiekem een schuilkelder in je boerderij gebouwd Even a broken clock is right twice a day
Geplaatst: 7 juli 201114 j VOL met weckpotten facebook.com/VeldvarkensKom 25 april naar de Moestuinforumdag in Zelhem: moestuinforum.nl/topic/57817-aanmeldtopic-mtfd-zaterdag-25-april-2026/
Geplaatst: 7 juli 201114 j Kijk, en die zijn dan weer reuze handig als de wereld mocht vergaan Good things come in small packages
Geplaatst: 7 juli 201114 j Auteur Het werkt volgens mij ook zoals Helly schrijft dus die quote van jouw die ik ff heb opgeduikeld gaat echt niet meer op nu!Hopelijk word ik nu in de toekomst niet gezien als dat lid van moestuinforum met een 'drugsverleden'. Zit je gewoon stiekem met je "neefje" je pensioen bij elkaar te scharrelen?Zie je wel ! Mijn 'verleden' blijft me toch achtervolgen . Heb je ooit een eenmalig experiment met zo'n plantje in je tuin uitgevoerd en dan duurt het niet lang meer of je wordt als een tweede Pablo Escobar gezien. Toch wordt Google getriggerd door woorden die in een geplaatste tekst voor komen heb ik gemerkt. Mooi voorbeeld waren advertenties die opdoken onder een bericht dat ik over schimmels plaatste. Het waren advertenties over zalfjes tegen vaginale schimmels en van bedrijven die oplossingen aanbieden om vochtvorming in kelders (schimmelvorming) te verhelpen. Dat waren dus niet de schimmels waar ik het over had . Nooit zoekopdrachten gedaan naar dit soort onderwerpen want mijn kelder is kurkdroog en echt het laatste waar ik in geinteresseerd ben zijn vaginale schimmels . -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Geplaatst: 7 juli 201114 j Auteur Toch wel aardig dat Google zelf met het bewijs komt dat mijn theorie klopt -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.