Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

ff lache

Featured Replies

Geplaatst:

Een belgisch tuinforum waar ik nog lid van ben maar waar voor mij de lol door de overmaat aan automatisch toegevoegde en vaak irritante Google 'advertenties' steeds meer de lol van af gaat , presteerde het om vandaag onder een van mijn reacties de volgende link neer te zetten.

http://www.bijstandinstrafzaken.nl/verdacht-van-hennepteelt.html?gclid=CKmG7u_D7akCFc2FDgodXyLKZg

Geen idee hoe Google deze keer getriggerd werd want het onderwerp was namelijk wedstrijdpompoenen.

-- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --

Geplaatst:

Die foto. LOL

Maar het heeft in principe niets te maken met wat jij tikt, maar waar jij allemaal naar Googled. Ze slaan van alles op wat jij bekijkt en ineens komt dat als reclame overal in beeld. Let maar s op. Mocht je denken wat een onzin, google s op de meest wereldvreemde onderwerpen en klik allerlei sites aan. Geheid dat ze ergens weer opduiken op jouw scherm!

Good things come in small packages

Geplaatst:

Het werkt volgens mij ook zoals Helly schrijft dus die quote van jouw die ik ff heb opgeduikeld gaat echt niet meer op nu!

Hopelijk word ik nu in de toekomst niet gezien als dat lid van moestuinforum met een 'drugsverleden'.

Zit je gewoon stiekem met je "neefje" je pensioen bij elkaar te scharrelen?

Even a broken clock is right twice a day

Geplaatst:

Geplaatst:

Nee nee, je hebt ook niet stiekem een schuilkelder in je boerderij gebouwd

Geplaatst:

Kijk, en die zijn dan weer reuze handig als de wereld mocht vergaan

Geplaatst:

Moeten die potten wel allemaal gevuld zijn.

Geplaatst:
  • Auteur
Het werkt volgens mij ook zoals Helly schrijft dus die quote van jouw die ik ff heb opgeduikeld gaat echt niet meer op nu!
Hopelijk word ik nu in de toekomst niet gezien als dat lid van moestuinforum met een 'drugsverleden'.
Zit je gewoon stiekem met je "neefje" je pensioen bij elkaar te scharrelen?

Zie je wel ! Mijn 'verleden' blijft me toch achtervolgen . Heb je ooit een eenmalig experiment met zo'n plantje in je tuin uitgevoerd en dan duurt het niet lang meer of je wordt als een tweede Pablo Escobar gezien.

Toch wordt Google getriggerd door woorden die in een geplaatste tekst voor komen heb ik gemerkt. Mooi voorbeeld waren advertenties die opdoken onder een bericht dat ik over schimmels plaatste. Het waren advertenties over zalfjes tegen vaginale schimmels en van bedrijven die oplossingen aanbieden om vochtvorming in kelders (schimmelvorming) te verhelpen. Dat waren dus niet de schimmels waar ik het over had . Nooit zoekopdrachten gedaan naar dit soort onderwerpen want mijn kelder is kurkdroog en echt het laatste waar ik in geinteresseerd ben zijn vaginale schimmels .

Geplaatst:
  • Auteur

Toch wel aardig dat Google zelf met het bewijs komt dat mijn theorie klopt

fflache.jpg

Geplaatst:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Account

Navigatie

Zoeken

Account

Navigatie

Zoeken

Zoeken

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.