Portugeesje Geplaatst: 18 juli 2017 Geplaatst: 18 juli 2017 Ik heb een aantal tomatenplanten staan in de volle grond, maar een paar daarvan hangt de top slap. Hoe kan dit? Quote
simonvb Geplaatst: 19 juli 2017 Geplaatst: 19 juli 2017 Zonder foto is dit moeilijk. Misschien gewoon water te kort met de warmte? Quote
Flup Geplaatst: 19 juli 2017 Geplaatst: 19 juli 2017 Water geven. Toevallig had een van de tomatenplanten dit gisteren ook bij mij, ondanks dat ik dagelijks water geef. Even wat extra water gegeven en binnen een kwartier zag de plant er alweer een stuk beter uit. Quote
Portugeesje Geplaatst: 21 juli 2017 Auteur Geplaatst: 21 juli 2017 De tomatenplanten krijgen naar mijn mening genoeg water. De andere planten staan er goed bij. De tomatenplanten bij wie de kop hangen zijn ook niet zo stevig als de andere tomatenplanten. Ze beginnen wel al bloemen te krijgen. Quote
Glenn1ap Geplaatst: 21 juli 2017 Geplaatst: 21 juli 2017 Teveel vreetschade van ritnaalden misschien? Heb er ook veel last van, maar ik hoef niet water te geven gelukkig (nog geen water gegeven dit jaar) Quote
Bit Geplaatst: 23 juli 2017 Geplaatst: 23 juli 2017 Zonder op z'n minst wat foto's wordt dit echt een hoop gokken. Of ze op Aruba ook die ritnaalden hebben Quote
Frans Geplaatst: 24 juli 2017 Geplaatst: 24 juli 2017 Wortelaantastingen zoals bijvoorbeeld fusarium kunnen ook een oorzaak van het probleem zijn. Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Glenn1ap Geplaatst: 24 juli 2017 Geplaatst: 24 juli 2017 Zonder op z'n minst wat foto's wordt dit echt een hoop gokken. Of ze op Aruba ook die ritnaalden hebben Anders vast wel een ander wortelknagertje Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.