kenbeimer Posted August 7, 2017 Share Posted August 7, 2017 (edited) Zo heel erg veel heb ik niet, maar ik probeer een lijstje te maken met zaden van eigen oogst en rest zaden. Ken heeft:- Doosje stoksnijbonen, gekregen van buur houdbaarheidsdatum volgens doosje januari 2018- Eigen oogst zaden winterwortel (dus wilde peen) Ken zoekt:- Olijfkomkommer zaden- Die supergave tweekleurige paprika zaden. Zijn vorige keer helaas mislukt Mijn moeder wou ook heel graag mee en ik weet dat ze gek is op ruilen. Zal eens vragen of zij wat aan te bieden heeft. Edited October 15, 2017 by Guest Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted October 14, 2017 Share Posted October 14, 2017 Ken Olijfkomkommer heb ik voor je. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenbeimer Posted October 14, 2017 Author Share Posted October 14, 2017 Super! Ik heb alleen niet zo veel in ruil ben ik bang. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stan Posted October 14, 2017 Share Posted October 14, 2017 Geeft niets. Quote Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenbeimer Posted October 15, 2017 Author Share Posted October 15, 2017 Ik vond op de valreep nog winterpeen nazaad. Komt dus de wilde variant, wilde peen uit. Ooit keer post over gedaan op dit forum en men bleek geïnteresseerd. Quote Een dag niet gezaaid is een dag niet geleefd.Trotse oprichter en voorzitter van Stichting OKids Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts