Geplaatst: 12 augustus 20178 j Ik heb in de aanbieding: Goudsbloem zaden.Koreander zaden. Ik zoek: Asperge-plant of zaden.Uien zaden.Kleine zaaitrays. Ik plaats straks/morgen even de rest maar dan staat mijn lijstje er iig. Heb je een verzoek? Roep dan maar. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 12 augustus 20178 j Auteur Grim ik denk dat je Carolina reaper wil. Ik heb nog wel wat maar weet niet hoe goed die nog zijn maar kan wel aan zaden komen. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 12 augustus 20178 j Mijn aspergeplanten met lekkere dikke witte asperges hebben wel bessen en straks dus zaden. Ik zal voor je kijken. We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 13 augustus 20178 j Grim ik denk dat je Carolina reaper wil. Ik heb nog wel wat maar weet niet hoe goed die nog zijn maar kan wel aan zaden komen. Ja die bedoel ik, grim reaper is iets anders .Ik heb ze al een keer gekocht, duur zaad 5 voor 5 euro of zo maar het zaad doet helemaal niets! Is de peper eigenlijk wel lekker?
Geplaatst: 13 augustus 20178 j Ow Stan, zou je dan voor mij ook wat zaden van de C reaper kunnen verzamelen?
Geplaatst: 13 augustus 20178 j Auteur Die Carolina Reaper peper is super lekker maar ook super heet. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 19 augustus 20178 j Auteur Ik ben ook nog opzoek naar kleine zaaitray's. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 24 augustus 20178 j Auteur Zoals het nu gaat heb ik eventueel enkele baaltjes Shii take. Ze staan nu voor het doorgoeien en lijken goed aan-te-slaan. Dus heb ik dan 2 o3 zakjes voor de liefhebber. Zakken zijn denk iets van 15 of 20 bij 28 cm(niet gemeten eigenlijk). Met een week moet ik kunnen zien of ze ook echt goed gaan. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 24 augustus 20178 j Waar zou je die neer moeten zetten om er oogst van te krijgen? Ik heb wel interesse Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 24 augustus 20178 j Auteur Net als de grijze oesterzwam. Voor het doorgroeien iets warmer maar verder een beetje het zelfde plekje. Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 24 augustus 20178 j Aha, ja daar heb ik nou nog niet echt de ideale plek voor gevonden. Ik ga die oesterzwammen komende herfst/winter pas weer telen want nu lukt het niet. Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Geplaatst: 25 augustus 20178 j Auteur Ja dat mag Ciska Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl
Geplaatst: 11 oktober 20178 j Ik wil ook wel een baaltje als het kan Stan. Ik neem sowieso aspergeplantjes voor je mee! We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.