Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Ruillijst Stan MTFD 15/10

Featured Replies

Geplaatst:

Ik heb in de aanbieding:

Goudsbloem zaden.

Koreander zaden.

Ik zoek:

Asperge-plant of zaden.

Uien zaden.

Kleine zaaitrays.

Ik plaats straks/morgen even de rest maar dan staat mijn lijstje er iig. Heb je een verzoek? Roep dan maar.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:
  • Auteur

Grim ik denk dat je Carolina reaper wil. Ik heb nog wel wat maar weet niet hoe goed die nog zijn maar kan wel aan zaden komen.

Onkruid bestaand niet, het is slechts ongewenste vegetatie en het verschil tussen een bloem en een onkruid is een oordeel. www.peperschrift.nl

Geplaatst:

Mijn aspergeplanten met lekkere dikke witte asperges hebben wel bessen en straks dus zaden. Ik zal voor je kijken.

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
Grim ik denk dat je Carolina reaper wil. Ik heb nog wel wat maar weet niet hoe goed die nog zijn maar kan wel aan zaden komen.

Ja die bedoel ik, grim reaper is iets anders .

Ik heb ze al een keer gekocht, duur zaad 5 voor 5 euro of zo maar het zaad doet helemaal niets!

Is de peper eigenlijk wel lekker?

Geplaatst:

Ow Stan, zou je dan voor mij ook wat zaden van de C reaper kunnen verzamelen?

Geplaatst:
  • Auteur

Die Carolina Reaper peper is super lekker maar ook super heet.

Geplaatst:
  • Auteur

Ik ben ook nog opzoek naar kleine zaaitray's.

Geplaatst:
  • Auteur

Zoals het nu gaat heb ik eventueel enkele baaltjes Shii take. Ze staan nu voor het doorgoeien en lijken goed aan-te-slaan. Dus heb ik dan 2 o3 zakjes voor de liefhebber. Zakken zijn denk iets van 15 of 20 bij 28 cm(niet gemeten eigenlijk). Met een week moet ik kunnen zien of ze ook echt goed gaan.

Geplaatst:
  • Auteur

Net als de grijze oesterzwam. Voor het doorgroeien iets warmer maar verder een beetje het zelfde plekje.

Geplaatst:

Stan mag ik een baaltje als ze eventueel aanslaan?

Geplaatst:
  • Auteur

Ja dat mag Ciska

• 1 maand later ...
Geplaatst:

Ik wil ook wel een baaltje als het kan Stan. Ik neem sowieso aspergeplantjes voor je mee!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.