hansm Geplaatst: 8 juli 2011 Geplaatst: 8 juli 2011 Voor 5 euro ben ik lid geworden van de plaatselijke heemtuin, behalve dat je hun steunt kreeg ik daarmee toegang tot hun gratis zadenbank voor ledenwaar ik best een berg heb uitgekozen aan leuke bijzondere vaste groente en kruiden.denk dat ik vaker een x lid wordt van een heemtuin Quote Players only love you when they're playing.
hansm Geplaatst: 8 juli 2011 Auteur Geplaatst: 8 juli 2011 st.janskruid, alle zuring soorten, vaste looksoortjes, prachtframboos dat soort dingen stuk of 15 soorten, ik ga ze zo meteen gelijk zaaien. Quote Players only love you when they're playing.
bonnie f Geplaatst: 8 juli 2011 Geplaatst: 8 juli 2011 Klinkt goed!Ik zal me toch eens gaan verdiepen in die vaste lookplanten. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
hansm Geplaatst: 8 juli 2011 Auteur Geplaatst: 8 juli 2011 ik heb van sommige zaad over ik zal dat in de ronddraaizaaienvelop stoppen. Quote Players only love you when they're playing.
bonnie f Geplaatst: 8 juli 2011 Geplaatst: 8 juli 2011 Leuk! Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Koert Geplaatst: 9 juli 2011 Geplaatst: 9 juli 2011 ik heb van sommige zaad over ik zal dat in de ronddraaizaaienvelop stoppen.Heb je weer zitten scrabbelen gisteravond?Van die heemtuin is wel leuk, er zit hier in de buurt ook zo'n heemtuin, ga toch eens informeren of hun ook zo'n zadenbank hebben! Quote Even a broken clock is right twice a day
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.