SARAH0084 Posted August 26, 2017 Share Posted August 26, 2017 In de wormenbak lopen hele kleine rode beestjes (bloedluis?) Kan dit kwaad of zijn deze beestjes handig of nodig bij de vertering? En hoe komen ze er eigenlijk? Ik heb de wormenbak altijd binnen staan en wil geen overlast gaan krijgen van die beestjes.Hoe kom ik ervan af zonder de wormen te vergiftigen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted August 26, 2017 Share Posted August 26, 2017 Ben ook wel benieuwd naar die beestjes..... Maak een foto zodat we kunnen zien wat het zou kunnen zijn.! Misschien onschuldig? (Te droog heel misschien????) Mocht het fout gaan, kun je de inhoud in de groene kliko doen of zo en opnieuw beginnen. Desnoods haal je wat wormen eruit voor een nieuwe start dan als het zo ver zou komen...... Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted August 27, 2017 Share Posted August 27, 2017 Rode bloedluis lijkt me onwaarschijnlijk in een compostbak, tenzij je erboven een kip geplukt hebt Het zou rode spinmijt (Tetranychus urticae) kunnen zijn. Als je geen foto kunt maken, tel dan eens het aantal poten. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
TuinVrouwtje87 Posted August 28, 2017 Share Posted August 28, 2017 Ik dacht ook aan rode spinmijt. Een foto zou handig zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts