Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Bestelling knoflook bij Eemslook

Featured Replies

Geplaatst:

Hey Hey,

 

Ik heb de bestelling gisteren opgehaald vanuit Wolfheze, was trouwens een erg leuke fair..ben ook meer te weten te komen hoe ik mijn appelbomen moet snoeien en over allerlei ziekten en plagen die de bomen teisteren. Al heb ik trouwens alleen maar last van schurft en monilla...ik vind dat al meer dan genoeg

 

Maar goed de knoflook bestelling....

Ik persoonlijk vind de bollen erg klein...dat kan te maken hebben met de teelt...zij schijnen op zandgrond te zitten. Kees had ook "maar" 4 soortje mee. terwijl zij adverteren met 30? Of zo? Iemand die voor de kraam stond gaf al aan dat er vorig jaar wel veel meer keuze was....ik heb zon vermoeden dat het voor hun geen goedknoflook jaar is geweest.

De knoflook tenen daarentegen zijn wel redelijk aan het formaat.

 

Een probleem is dat sommigen van de knoflookbollen " Favori" verschimmeld zijn. Het gaat om 7 of 8 bollen. Waarschijnlijk is de bestelling eerder ingepakt en hebben de knoflookbollen in een dichte niet ventilerende ruimte gezeten. De rest van de knoflook is volgens mij wel in redelijke conditie..

 

Ik ga hierover vandaag even contact opnemen met Eenmslook....en houd jullie op de hoogte.

aangepast door Gast

Geplaatst:
  • Auteur

Ach druk

Nog even afwachten, ze hebben nog niet gereageerd....

Hoop voor ons dat ze inderdaad andere bollen opsturen....anders zou het wel heeel ***lig zijn...

Geplaatst:

He getsie, ik lees dit nu pas. Jammer dat dat zo is, mijn ervaringen met hen zijn beter daarom durfde ik ze ook aan te raden. Nog geen nieuws?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
  • Auteur

Owww sorry beetje druk hier met het bouwen van het nieuwe onderkomen voor de cavia's.

 

Maar via mail al contact gehad en ze leveren donderdag 7 of 8 nieuwe bollen af. Moesten toch hier in het Noorden zijn.

Super service hoor...Kees gaf wel aan dat deze bollen wel wat kleiner waren, dus ook kleinere tenen..

 

Dus jullie krijgen allemaal de knoflook die je besteld hebben...

 

 

En toch denk ik dat ze een slecht knoflookjaar hebben....gewoon omdat ik dat gevoel heeel sterk heb

Geplaatst:

Ok..in ieder geval een goede service!

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

Geplaatst:
  • Auteur

Kees en co zijn langsgeweest en hebben de knoflook afgeleverd aan huis nog wel

 

Het blijkt dus dat de gehele oogst van de flavor niet naar verwachting en zijn de laatste bollen ook bij hun verschimmeld. Zij gaven dus ook aan dat de kans groot is dat de flavor er volgend seizoen dan waarschijnlijk ook uit gaat.

Zij hebben dus nu kosteloos knoflookbollen afgeleverd van twee andere soorten ophio en de purple glaizier...

 

Dus nogmaals een super service van Eemslook bedankt.

 

Ik heb inmiddels iedereen die dit betreft een pb geschreven..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.