Kruidenvrouwtje Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 Nu seizoen afloopt alvast maar even zoeken.Zou graag op mijn tuintje reuzen zonnebloemen willen hebben.Mocht er iemand hebben staan hou ik me aanbevolen voor zaadjes Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobN Posted October 10, 2017 Share Posted October 10, 2017 Nu seizoen afloopt alvast maar even zoeken.Zou graag op mijn tuintje reuzen zonnebloemen willen hebben.Mocht er iemand hebben staan hou ik me aanbevolen voor zaadjes Ik heb een zakje gekregen met zaadjes daarvan. Ik weet niet precies hoeveel erin zitten maar ik wil wel een paar ruilen eventueel. Quote Onkruidmanager 1.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Posted October 11, 2017 Author Share Posted October 11, 2017 Waarvoor zou je willen ruilen?Heb momenteel nog niet veel zaad het moet allemaal nog komen. Alleen de pompoenen en meloenen.De shark fin mellons hebben het dit jaar extreem goed gedaan aan de slootkant. Prima groeier tegen vervelend gras als je het niet erg vind om hem af en toe weg te steken Heb nog wel wat zaad van vorig seizoen Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 Neem wat pitten uit vogelvoer/kippenvoer of van een uitgebloeide ergens. Is altijd een grote soort vanwege hoge opbrengst. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobN Posted October 11, 2017 Share Posted October 11, 2017 Waarvoor zou je willen ruilen?Heb momenteel nog niet veel zaad het moet allemaal nog komen. Alleen de pompoenen en meloenen.De shark fin mellons hebben het dit jaar extreem goed gedaan aan de slootkant. Prima groeier tegen vervelend gras als je het niet erg vind om hem af en toe weg te steken Heb nog wel wat zaad van vorig seizoenMeloenen en pompoenen prima, zijn beide eetbaar? Quote Onkruidmanager 1.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts