Essie28 Posted July 10, 2011 Share Posted July 10, 2011 Is dit de kamille die je voor de thee kan gebruiken? Hij staat ergens in het zand vlak bij mijn huis. Kan ik deze eruit halen en overzetten in een pot? (mocht het het goede soort zijn dan natuurlijk). Foto 1Foto 2Foto 3De laatste kamille op foto drie vond ik ergens langs een weggetje in het bos. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted July 10, 2011 Share Posted July 10, 2011 wikipedia legt mooi de verschillen uit tussen kamille soorten staan ook foto's bij http://nl.wikipedia.org/wiki/Kamille Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted July 28, 2011 Share Posted July 28, 2011 Ik heb nog kamillezaad; moet je wel op zanderige droge grond zaaien op een warm plekje; hier in Limburg kwamen de plantjes de tuin in vanzelf toen we een bergje verbouwzand niet snel genoeg hadden opgeruimd Die op jouw foto ziet er heel anders uit; vooral de plantgroei; echte kamille heeft een tengerder gestel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts