Ga naar inhoud
Bekijk in de app

Een betere manier om deze website te gebruiken. Meer informatie.

Moestuin Forum

Een app met volledig scherm op uw startscherm met pushmeldingen en meer.

Om deze app op iOS en iPadOS te installeren
  1. Tik op Deelpictogram in Safari
  2. Blader door het menu en tik op Toevoegen aan startscherm.
  3. Tik op Toevoegen in de rechterbovenhoek.
Om deze app op Android te installeren
  1. Tik op het menu met drie puntjes (⋮) in de rechterbovenhoek van de browser.
  2. Tik op Toevoegen aan startscherm of App installeren.
  3. Bevestig door op Installeren te tikken.

Angela's MTFD ruillijst voor 15 april 2018

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur

hot lips zet ik erop.

Deze beer krijg je niet, zijn broer mag je wel hebben?

Geplaatst:

Oeh laat de thuiskok het maar niet horen die krijgt een rolberoerte. Nee hotel Francis zit vol, doe maar niet...

Hotlips....super bedankt

Geplaatst:
  • Auteur

Zeker weten, hij is heel lief? Is op dit moment door de kooi aan het stuiteren. En lilac cavia's kom je weinig tegen.

Geplaatst:

Ja weet het heeeeeul zeker....maar je hebt gelijk het is een mooie kleur.....maar mijn hotel is zowat overbevolkt met die dikkerds...en ze slapen het liefst allemaal in of naast de voerbak. Dus minder dikke knagers worden het ook niet op deze manier

Motto hier is: “vooral niet bewegen.......ies nie goe voor cavia’s”

Even update. The pilgrim heeft met de vorst het loodje gelegd, Abraham Darby doet het nog en de andere twee zien er ook niet vrolijk uit. Dus ik vrees voor die twee...

Ik heb wel graham Thomas voor je? Ook zachtgeel....

Geplaatst:
  • Auteur

Ja hier ook slapen eten keutelen Al kunnen ze ook heel goed schooien dan komen ze wel in beweging. De verschrikkelijke drieling heeft het uitgevonden om aan mijn mauw te trekken of de voeremmer van de week hadden ze zelfs mijn haar te pakken echt zo van schiet op we gaan dood van de honger.

Die ene beer uit België zit weer in de lappenmand misschien eens kijken voor iets sterkers dan Novadox?

Ja die Graham ziet er ook mooi uit misschien dat Abraham het ook goed blijft doen?

We wachten af.

Geplaatst:

Wat heeft die? Luchtwegen?

Ik had er hier van de week een acute deficiente van vitamine C dat is raar....zo stond ze en zo kon ze alleen maar vreemd kruipen. Dus die zit nu op vit C 2x daags 2 tabletten. Na een dag of twee hupst ze weer als een konijn, maar zo gek

Wat ik apart vind is dat de stekken van graham Thomas die naast de pilgrim staat er veel gezonder bij staan. Dus ik heb goede hoop dat ze het blijven doen. Maar eerst komend weekend nog..

Geplaatst:
  • Auteur

Ja luchtwegen iedere keer weer. Ik zit te twijfelen om er mee naar Marmuto te rijden.

Inderdaad vreemd, bij de aldi waren de paprika's in de reclame die heb ik van de week gehaald voor een keer. Verder moeten ze het nog even doen met voornamelijk winterwortelen.

We wachten af wat ze doen, ik ben benieuwd of ze dit jaar alle 3 gaan bloeien op de tuin die klimroos bij mijn moeder doet het ieder jaar goed. Al zit hij nu al onder de luizen je zou zeggen die vriezen ook kapot.

Geplaatst:

Ik spuit luizen er altijd af met een harde waterstraal....zo weg na een paar keer herhalen..

Geplaatst:

Hi,

Mijn Big Jim is niet opgekomen, Madam Jeanette zijn er wel een aantal van opgekomen, kan ik je daarbij blij maken?

Geplaatst:
  • Auteur

Die van mij wel met de tweede poging dus wil je 2 jannetes ruilen voor big jim?

Hoeveel wil je er?

Geplaatst:
  • Auteur

En omdat ik het leuk vind is er dit jaar ook weer het verrassingspakket!

shop304440011221500723912.pictures

Geplaatst:
  • Auteur

Zoals het er naar uitziet heb ik ook witte en gele snack tomaten over, hoeveel precies weet ik nog niet ik moet ze nog overpotten.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Zijn ze lekker zoet? Dan zou ik wel een geel snacktomaatje van je willen.

Geplaatst:

Leuk, kan ik nog voor jou wat meenemen?

Geplaatst:
  • Auteur

ik heb nog enkele gewortelde laurier plantjes.

Geplaatst:
  • Auteur

Ik heb nog 2 potjes op de tuin staan waar voor zover ik weet Josta bes in zit.

Ik weet het alleen niet 100% zeker.

Iemand?

Geplaatst:

Angela,

ik wil graag je jostabes

Geplaatst:
  • Auteur

ok kom jij wel dan? Want Stan dacht dat hij niet zou komen?

Geplaatst:

We komen allebei ik rijd mee met Stan

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

Browser pushmeldingen instellen in uw browser

Chrome (Android)
  1. Tik op het slotpictogram naast de adresbalk.
  2. Tik op Machtigingen → Meldingen.
  3. Pas uw voorkeuren aan.
Chrome (Desktop)
  1. Klik op het hangslotpictogram in de adresbalk.
  2. Selecteer Site-instellingen.
  3. Zoek Meldingen en pas uw voorkeuren aan.