Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi beste mensen, ik ben Mr bean. Niet die geestige van tv maar een die erg van tuinieren houdt en heel veel bonen teelt.

Verder nog allerlei soorten groenten. Van tomaten, spinazie tot weeuwenteelt bloem- en spitskool

Mr bean

Geplaatst:

Hoi charly! Ik vind een vlezige stokboon het lekkerste. Een fijne bijkomstigheid is dat hij net even wat meer opbrengt als een stam variant. Snel opdroogt bij regen. Ook de zogenaamde sperbonen ben ik zeer over te spreken. Ook voor de vriezer wel te doen

Nadeel is wel de wat langere tijd voor je aan de oogst kan beginnen. Daarom ook gewonen dubbele witte types hier

Geplaatst:

Dank voor je antwoord Mr Bean. Leuk. Ik houd ook erg van spekbonen. Ik heb zelf de spekboon (stok) blauhilde, waar ik erg weg van ben. Heb jij die ook als favoriet? Of een andere?

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:

Ha Mr. Bean

Lekker. Wij zijn ook dol op bonen. Paarse en gele zijn favoriet en worden zelfs rauw opgepeuzeld door het kleine grut.

Veel plezier hier!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...