Fruittuin17 Posted February 16, 2018 Share Posted February 16, 2018 Ik denk erover om seringen rond mijn nog aan te planten boomgaard te zetten als windsingel. We zitten op klei en hebben zeewind dus er is weinig wat overblijft. Ik wilde ook graag liefst iets eetbaars/bruikbaars maar de krentenboom bijvoorbeeld is geen verstandige keus begreep ik omdat deze familie is van appels enz en daardoor heeft het ook dezelfde ziektes en dat zou dus niet slim zijn begreep ik. Veel andere dingen kunnen niet op klei en/of op de (zee)wind of wordt veel te hoog, of is gewoon doodsaai Leuk om in dit topic te lezen dat sering, naast dat het mooi is, ook nog bruikbaar blijkt te zijn.Seringbezitters, hebben jullie toevallig foto's van jullie bomen? Dan kan ik beter een beeld vormen van hoe zo een windsingel er over een aantal jaar uit gaat zien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts