richard38 Geplaatst: 6 maart 2018 Geplaatst: 6 maart 2018 Ik heb vorige week zaadjes gekocht voor boerenkool dat ik straks in een 90 liter metselkuip wil zaaien op mijn balkon. Nu lees ik overal op internet over koemest maar ik heb hier een paar pakken gedroogde kipmestkorrels staan en mijn vraag is of ik dit ook kan gebruiken inplaats van koemest. Dit is de eerste keer dat ik boerenkool ga zaaien. De zaadjes zijn voor boerenkool Westlandse herfst en volgens de verpakking mogen de zaadjes vanaf eind april tot eind juni in de volle grond. Quote
Roelie Geplaatst: 6 maart 2018 Geplaatst: 6 maart 2018 Ik zou het gewoon in iets als potgrond doen, daar zit meer dan genoeg aan meststoffen in.Wanneer je ze gaat uitplanten, dan lusten ze wél wat mest of compost. Quote
Patrijs Geplaatst: 6 maart 2018 Geplaatst: 6 maart 2018 Nu kunnen wij hier wel een antwoord geven en je advies geven, maar jij gaat toch je eigen gang..... volgens de verpakking mogen de zaadjes vanaf eind april...........straks zaaien....... Quote De moestuin van Patrijs
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.