Tomaten freak Geplaatst: 7 maart 2018 Geplaatst: 7 maart 2018 Hi ik ben tomaten freak, Ik ben 13 jaar oud en zo als mijn naam al zegt ben ik zot op tomatenIk woon ik België oost-Vlaanderen.Ik help en doe ook mijn eigen ding in de moestuin van mijn opa.De tuin is 2500 m2 groot met ongeveer 40Tot 50 volwassen jenever bessen struiken.5 grote appelbomen en 1 pruimenboom.Ik ben zeer geïnteresseerd in oude technieken van voedsel verbouwen en Zeldzame soorten tomaten en Droogbonen.Ik ga ook graag bramen plukken want die groeien overal in de regio waar ik woon.Ik heb samen met mijn opa 2 tunnelserre's 1 van 3x2 meter en 1 van 6x3 meter. Er is ongeveer 1000 tot 1500 m2 moestuin in de tuin waar vooral tomaten,bonen,aardappel en wortels staan. Veel tuinier plezier voor dit jaar.Tomaten freak Quote
laen Geplaatst: 7 maart 2018 Geplaatst: 7 maart 2018 Ik moest gelijk denken aan Angelo Dorny om de een of andere reden . Welkom! Quote
Jorieke123 Geplaatst: 7 maart 2018 Geplaatst: 7 maart 2018 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Peter v/d Breevaart Geplaatst: 7 maart 2018 Geplaatst: 7 maart 2018 Hoi! Wat leuk zeg, zo jong en al zo actief in de moestuinwereld. Aan de hoeveelheid grond zal de oogst zeker geen gebrek lijden. Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl
Ann123 Geplaatst: 7 maart 2018 Geplaatst: 7 maart 2018 Welkom! Leuk zeg. Wat ga je allemaal zaaien dit jaar? Quote
Markus Geplaatst: 7 maart 2018 Geplaatst: 7 maart 2018 Welkom Quote Het maakt niet uit hoe snel je gaat als je niet te stoppen bent!
Mellie Geplaatst: 8 maart 2018 Geplaatst: 8 maart 2018 Welkom! Zo jong en al zo lekker bezig, knap hoor! Heel veel plezier samen met je opa, maar ook alleen op de moestuin. Groene groetjes! Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.