Geplaatst: 3 april 20187 j Auteur De info is teveel om uit te typen. Buurvrouw: Spectrum lila is slecht en rood is goed. Lila naar blauw is goed en rood gaat naar groen geel. Kleurenblind. Hij 1 aardappel poten, morfen een boompje of iets wat op de hoek stond opzoeken, zij schoffelde hem bewust onder en hij had het over nostralgiue. Zij herhaalde dat de buurvrouw wel kleurenblind moest zijn. De deur. Ik eten, hij zich ermee bemoeien en aandringen dat ik bij hem kwam zitten. Zij raakt struktuur aan en had door de hele tuin heen dingen van metaal met bloemen en vlinders en weet ik het niet mee, hij moffelde het weg. Hij kleur en aardappel poten en ik moet een soort plant of iets redden, ik weet waar hij staat. Het is een roos van vroeger. Ik heb vandaag de tuin van haar/hem op gevoel van materiaal verandert. Potten van plastick heeft ze llemaal gesorteerd en schoongemaakt. Die zijn belangrijk en lijken allemaal op elkaar. Een buiten schilderij met allemaal bloemen van tulpen en elke kleur die ze noemde was fout, maar ze wist wel lila en dat vind ze niet mooi. XZe kan rood zien! Buurman wil kruiden en heeft meer planten dan mij, hij wil kruiden en zij heeft er niets mee. Hij wil weer eend maken! Kapotte solarlampen wil hij niet weg gooien en alles moet hergebruikt worden. Ik typ in oranje Zij wil hoe dan ook kippen! Hij niet vanwege angst voor stank. Rare steenbbakken die gebracht kunnen worden....... Heel moe nu. Het maakt niet uit hoe snel je gaat als je niet te stoppen bent!
Geplaatst: 3 april 20187 j Auteur Voor mizjelf! 12 op rechthoek schuur tot schuur. Rare bakken van SABR. > Kruiden van Reim. Beide achterkanten tot beschikking en 12 palen daaromheen. 6 op ren naar muur. 3 op zielig vrauw. Paalpunten ben ik kwijt en weet niert mneer wat ik daarmee wou doen. Deel schutting half op ren beide kanten doormidden en kwart links recht. 12 / 6 / 3 / 10 Banden, tori amos - cornflake girl , 3 zakken breakers.... banden... Citreon ijs. Banden..... 8 4 /12 6m oud. 2 onder gegraven extra. Ik word gek van mijn zweet voeten, loop normaal gesproken op slippers. Ik ruik weer de BBQ en zie de metalen buis van de pizza oven. Bakken van kruiden en de tegels naar mij. Naast poten van de buiten tent! Ze zij twee keer, ik wil wel met de tril maschine.... ze wou wel helpen met de plkanken vast huden en de schuttinh... Niet maschine.... ik wou vertellen dat hij allemaal gereedschap heeft gekocht en waar hij niets mee doet. Hij wil klussen! Steiger boawer. Mag hem graag! Vreemd, mijn andere buurman van een jaar terug was ook dyuitser....... Een paar dagen terug besefte ik mij dat ik gewoon mijn leven wou vertellen. Ik wil niet meer dat raar doen en heb de epilepsie wel onder controle... Soms laat ik het bewust toe om neer te gaan, het moet er dan uit en jeukt al een paar dagen. Het is niet dat ik het zelf kies maar het gebeurt toch wel. Ik heb een deal met de duivel gemaakt, ik voel iemand tegen mij aan blazen omdat ik aan buiten denk en de tuin. Ik wil geen f@(ing hollandste groentetuin........ Ik ontdek de wereld pas.... paksoi is echt super buitenlands en tropisch! Het is eng want het past niet bij aardappelen.. (Aardappelen.) Voor kiemen maar ze doen niets....... Ik heb vandaag onder het folie gekeken waar ze moeten komen..... Ik nioem het manies en vertelde dat ze om de drie weken gebeuren...... (niet verdiepen in dat soort dingen) Ik ben constant bewust bezig met vrouwen beoordelen op basis van bepaalde eigenschappen die daarbij passen. Ik moet steeds beter leren om dwangmatige dingen los te laten! Ik moet dat aan mizjelf vertellen. Ik wou snelle bevrediging...... groenten groeien en vlees komt van dieren nu. Ik zie nu weer wat ik denk..... Ik zag een kas met allemaal pepers, en voorwat ik begrijp zelfs wedstreidt pepers. Toen ze zij, het lijkt ook wel op dat en legde in zijn bericten eenb paar links.... Ik was niet meer thuis in het hier en nu. Ik kreeg een sterk gevoel dat ik hier niet hoor te zijn. Ik ben soms - vaak bang dat het doopr mijn moeer komt. De moestuin, de kippen, ik denk dat de geschiedenis je maakt en twijvel heel vaak wat ik wil. Volgenbs mij mnoet ik allemaal allees rood kleuren omdat ik nits meer kontroleer wat ik typ en ales mis sla nu. Het maakt niet uit hoe snel je gaat als je niet te stoppen bent!
Geplaatst: 3 april 20187 j Auteur Ik merk dat ik heel vaak zoek naar de juiste volgorde van de zinne. Nee jij bent geen volbloed autists. Ik ruik een hond. Ik denk aan iets en ruik de geur, Ik moet zeggen wat ik wil!!!!! Als ik zeg wat ik wil en denk kan ik pas kleren. Ik moet leren dat ik een eigen keuze kan maken, ik miet pakken wat ik wil, ruik koffie..... ik krijg nu zo een aanval van epilepsie. Alles is nu logisch voor mij en denk aan een tabak plant tegen het hok aan!. Het maakt niet uit hoe snel je gaat als je niet te stoppen bent!
Geplaatst: 3 april 20187 j Auteur Toch weer over mijn buren.... hij werk en is al met pensioen. zij niet. Ik dacht aan een eend maar ruik jus. Mijn winst........ EN dit is mijn dis. Winst voor iedereen op een duurzame manier en wetende waneer de woningen er af gaan. )ik moet deze laten staan op de gok' Ik moet zeggen wat ik denk en keuzes maken.... Het maakt niet uit hoe snel je gaat als je niet te stoppen bent!
Geplaatst: 3 april 20187 j Auteur Ik heb de afgelopen weken vaak nagedacht of ik mensen in mijn huiskamer wil toelaten...... Ik heb heel erg sterk connecties met namen, die vriendelijk gast met zijn donald naam of iets is ingewikkeld. ik weet niet of ik al mijn gedachten wel typ. Ik doe het blind. Donald naam man, Totaal niet dus. Ik werk al jaren op monoloog, ik typ dingen naar neimabd. Erny. Man tracktor. Volbloed. Het maakt niet uit hoe snel je gaat als je niet te stoppen bent!
Geplaatst: 3 april 20187 j Auteur Ik fiep nu, ikbeweeg raar! Het maakt niet uit hoe snel je gaat als je niet te stoppen bent!
Geplaatst: 4 april 20187 j Markus, Deze gedachten/wanen zijn wel heeeeeel erg off-topic. Hier kan op dit forum je niemand mee helpen. Als je dit al meent te moeten delen, zou je misschien beter een eigen blog aanmaken, en daar je nachtelijke overpeinzingen plaatsen. Dit draadje kun je dan on-topic houden met vragen die je moestuin betreffen.
Geplaatst: 5 april 20187 j Auteur Je hebt gelijk en ga er ook mee stoppen, het is niet de bedoeling om dit forum te gebruiken voor mijn gedachten en alles. Al met al weer heerlijk in de tuin bezig geweest en nu begint het echt een mooi project te worden. Het heeft even geduurd met de buren over het hoe of wat en nu hebben we een deal gesloten. Het maakt niet uit hoe snel je gaat als je niet te stoppen bent!
Geplaatst: 6 april 20187 j Auteur Goede dag en kom nu echt tot rust en begin mij weer fit te voelen. Nu de aankomende weken richten op het moestuin verhaal en zal dar dan wel wat gerelateerde vragen over hebben. Morgen nog wat schutting planken schroeven en alles verder uitvlakken van voor tot achter. Alle vruchtstruiken opnieuw plaatsen en de druiven en dergelijke ook tegen de palen aanmaken. Gaas ga ik nog niet spannen en dat komt later wel. Kuikens groeien als kool (als kuikens natuurlijk) en gaat super. Het maakt niet uit hoe snel je gaat als je niet te stoppen bent!
Geplaatst: 6 april 20187 j Auteur Ja, de laatste dagen gaan heerlijk en heb vrijwel geen lichamelijke klachten. Doordat ik nu twee tuinen te doen heb is het iets meer werk, maar des te mooier omdat ik nu de tuinen in elkaar kan laten overlopen. Ik heb dan ook een stuk van de buren tot beschikking om daar ook de kippen in te laten lopen en daar deels ook een aantal van mijn struiken in kwijt kan. Met de buurman samen maak ik een kruidentuin, hij mag graag lekker met vlees bezig zijn en verse kruiden, dus dat gaan we samen mooi combineren. Ik heb zijn boompje nog weten te redden en daar was hij erg blij mee. Mijn buurvrouw blijkt dus idd deels kleurenblind te zijn en kan veel kleuren niet onderscheiden maar wel de hele grote verschillen zien in kleur. Heb er niet uitgebreid naar gevraagd maar begrijp hem nu. Ze hebben aangegeven dat ik hun tuin en terras dan ook mag aanplanten met mooie dingen en op kleur zoals ik denk dat het goed is. Heb ik al verteld dat ik heerlijk heb geslapen de afgelopen dagen, dat doet mij zo extreem goed!!!! Als ik twee dagen niet slaap dan raak ik verwart en krijg weer last van de epilepsie met bewustzijnsdaling en alle gevolgen van dien (dat hebben we nu dus al gezien) ik herken dan soms de mensen om mij heen ook niet meer goed. Wellicht handig om te weten dat ik dus geen psychoses of iets heb.... Zo belande ik dan ook van iemand met een zaai ding naar ene Surinaamse boer met een tractor. Ik moet dan leren om veel eerder te stoppen en te herkennen wanneer het mis gaat, maar dat zal wel niet heel makkelijk zijn. Voor mensen die willen weten wat ik nu exact heb.... PTSS met het gevolg dat er min of meer DIS is ontstaan en autisme met epilepsie combineert ook lekker. Ik heb het geluk dat alles goed gaat komen nu omdat het eindelijk duidelijk is allemaal en werk dus aan mijn herstel en maak grote sprongen vooruit. Dat er hier geen trollen zijn moet ik maar even aannemen, ik heb in het verleden veel nare ervaringen gehad doordat ik dingen soms te letterlijk neem en daardoor in situaties belande die niet goed voor mij waren. Mijn coping mechanisme is dan ook om een complete gek te spelen uit bescherming omdat ik vaak niet weet wie ik kan vertrouwen. Ik probeer dat nu langzaam af te leren. https://twitter.com/steffenmeijer Zie je het verloop vanaf januari waarin ik heb besloten om mijn leven weer op te pakken (PS: het is de bedoeling om mijn naam te laten veranderen in Markus Boxum) Mijn vader had zoveel wraak gevoelens dat hij bij het gemeentehuis bewust mij exact dezelfde naam heeft gegeven als hem. Zelfs de tweede naam hetzelfde!!!! SHMeijer ..... De tuin is/heeft een functie tot herstel van mijzelf, lekker bezig zijn en weer een doel hebben. De kippen verzorgen en dingen kweken en vervolgens lekker gaan koken wat ik vroeger echt fanatiek deed. Tegenwoordig probeer ik ook veel concessies te doen en niet meer tot het absurde door willen gaan. Soms kost het nadenken en weg dwalen meer tijd dan daadwerkelijk iets doen. Voor nu ben ik weer erg moe aan het worden dat zelfs ver weg dwalen in gedachten niet gaat lukken. Ik ben gewon heerlijk uitgeput door lichamelijke inspanning en heb dat vreselijk gemist. Het voelt zo verschrikkelijk fijn om weer lekker in de tuin bezig te zijn! Afijn, ik ben erg tevreden en voel mij nu gelukkig! Het maakt niet uit hoe snel je gaat als je niet te stoppen bent!
Geplaatst: 7 april 20187 j Auteur Gisteren laat toen ik ging liggen kreeg ik een vreselijke hoofdpijn door teveel zon of te weinig drinken, of de te grote inspanning van de afgelopen dagen. Vandaag dan ook maar een rust dag en met de buren mee geweest naar Duitsland om daar even te winkelen en heb ze gevraagd om daar naar een tuincentrum te gaan. Paar boodschappen gedaan wat wel uit kon en naar planten gekeken. Op die manier weet ik direct wat ze wel en niet mooi vinden en kan ik er rekening mee houden. In Duitsland zijn alle stekken van groenteplanten 2,5 euro per 12, dat viel mij best mee dus ga volgende week weer even mee om daar wat van aan te schaffen. Het moestuintje gaat deels komen waar de vijvertje zat en voor de rest op een crea bea manier door de rest van de tuin. Inmiddels heb ik het vijvertje deels gevuld op het terras zodat de vissen en planten blijven leven. Ondertussen ene lading P9 meegenomen voor het verpotten van de pepers en paprika's (bokto? ... dat zijn toch pepers) Aankomende week moet ik regelen dat ik de 30 bloem/steenbakken, 20 meter plaisade van 40cm hoog en een betongaas van 1,8 bij 2m ga ophalen. In de bakken kan ik deels kruiden planten die in de ren komen te staan en de palisade banden heb ik nog geen doel voor. Afijn, als ik morgen weer helemaal fit ben dan ga ik weer verder. Vanmorgen was ik ook behoorlijk gesloopt en vreselijke spierpijn overal. Kippenhok ben ik nog niet over uit en weet nu wat de buur leuk vind en kan dat idee meenemen. Het is weer ene goede dag en ben tevreden, ook leuk om even in de drukte te zijn tijdens het winkelen en zag er behoorlijk tegenop eerst. Nu stellen de buren voor dat ik meega naar een film die uitkomt in 3d, maar ik kan geen 3d films zien. En vervolgens willen ze mij mee hebben naar een voetbal wedstrijd........ Ik denk dat de buren door hebben dat ik vrijwel niet mijn huis uit kom en er nooit iemand op visite komt. Ik zou absoluut niet naar een voetbalwedstrijd durven! Zij zitten altijd bij de harde kern en ik......... Maar ik moet consessies doen.... ik ga voor de eerste keer in mijn leven naar een voetbalwedstrijd in een stadion.... Een forum is al doodeng! Ondertussen ben ik nu aan het bedenken hoe ik de moestuin in het ren gedeelte ga maken....... Voor mijzjelf: Ronde bakken voor kruiden, palen druiven, kruiden voor de kip en mij, dak gebruiken voor planten (aardbeien en dingen die bedekt moeten worden met stro en dergelijke in de winter), grindband zonder worteldoek!!!! snel herplanten en kippen die omwoelen. toplaag van boom naar moestuin gedeelte, ( ik ga nu opzoeken hoe je "goji bes" schrijft!) Gojibes ..... hmmmm ;was giftig, hekje drong ze op aan! , Boomschors voor de aardbei bakken morgen doen, morgen weer gelukkig zijn! Lieveheersbeestjes vandaag! Ik vind die dingen lief..... zat in de auto en zag ineens dat hij over mijn vingertop liep. Steenmotten zijn ook wel leuk, en wormen ook. Eenden niet! https://twitter.com/sayno2ducks Bijen! Kersenboom bak maken zit ik nu ineens aan te denken, dat moet ik echt niet vergeten en komt nu ineens in mij op..... Die steenbakken gebruiken voor de ronding en dat opvullen met grind. En dan gooi ik daar mijn rode bloemen onder...... Gaas er eerst omheen ivm de katten! Kippenhok achter de schuur vroeg hij..... En zij vroeg of het twee gelijke hokken moesten zijn.... Dus schuurtje was een optie gezien de positieve reactie en de gedachte dat daar wat tuingereedschap in kon. Ik begin nu een vreemde geur te ruiken van een soort geroosterde mais of iets..... Ik moet nu stoppen. Het maakt niet uit hoe snel je gaat als je niet te stoppen bent!
Geplaatst: 7 april 20187 j Auteur Zoals het nu dus is..... Zie dat de midden palen in de ren nog missen op dit ontwerp. Gras (buiten de ren) bij mij gaat moestuin worden. Het maakt niet uit hoe snel je gaat als je niet te stoppen bent!
Geplaatst: 8 april 20187 j Auteur Heel veel zand verplaatsen en veel opruimen, fruitstruiken eerst maar gepoot op het moestuin stukje. Planken veder aan de tussenstuk gemaakt en verder wat kleine dingen gedaan. Het maakt niet uit hoe snel je gaat als je niet te stoppen bent!
Geplaatst: 17 april 20187 j Auteur Even wat problemen met de laptop gehad en als het goed is kan ik nu weer normaal online. De laatste dagen niets met de tuin gedaan en had het erg druk met mijn laptop even schoonmaken en met mijn mac aan de slag die een paar weken geleden raar is gecrasht (eigen schuld denk ik). Vandaag de schuur weer opgeruimd en verschrikkelijk veel dingen weggegeven aan mensen die het echt konden gebruiken. 4 Harken en drie schoffels etc etc ..... iets te veel spullen dus. Ook heel veel gereedschap weggegeven aan iemand die het kon gebruiken en probeer steeds minimalistischer te worden. Ik heb aan iemand in de buurt al mijn peper en paprika planten gegeven die het goed kan gebruiken en mij in ruil weer lekker eten gaat geven Buurvrouw schuin boven geholpen met een wasmachine uit elkaar te halen en te repareren, was ook een eerste keer dat ik dat mocht doen. Erg leuk om te doen! Kuikens gaan erg goed en kan op basis van gedrag nu redelijk inschatten wat een hen en haan is. Het constant schoonmaken van de voer en waterbak is nu wat opgelost door een andere voerbak die hangt te gebruiken en wat stenen die voorkomen dat de waterbak vol komt met zaagsel. Hoewel de waterbak nog niet perfect is en veel werk vergt (4 keer per dag schoonmaken of meer). Laptop crasht nu weer........ Balen dus. Het maakt niet uit hoe snel je gaat als je niet te stoppen bent!
Geplaatst: 17 april 20187 j Auteur Ik raak geïrriteerd nu dat er weer problemen zijn met mijn zooi! MC Frontalot - Gold Locks (ft. Jean Grae) [OFFICIAL VIDEO] Beste wie je ook bent, je zit in een honingpot! 1. Ik dreig niet openbaar.2. Ik gebruik geen Engels.3. Ik scheld niet en gebruik als het kan nooit vloekwoorden en als ik het doe verontschuldig ik mij naar mensen die het horen of lezen! 4. Je hebt haar verhaal niet gebruikt, dus je weet dat je ook grenzen hebt! 5 Jk val jou niet lastig maar jij irriteerde je slechts aan mij en ik ga niet op je uitdaging in. PS: Er is mij een baan aangeboden, jou niet; dan snap je het verschil tussen mij en jou! Het maakt niet uit hoe snel je gaat als je niet te stoppen bent!
Geplaatst: 17 april 20187 j Auteur Aankomende weken even voorzichtig aan doen, ik heb nog maar 86,37 op mijn rekening staan vandaag en kan niet alles kopen wat ik maar wil. En de pc die crasht is ook wat extra aandacht nodig! Maar ik denk dat het wel goed komt allemaal. Moet gewoon even goed nadenken voordat ik domme dingen doe! Maar ik geloof er in dat alles goed komt en de toekomst zeer goed gaat worden. Moet even goed opletten dat ik niet in de problemen kom en wat achter de hand houden voordat alles te duur gaat worden. Stomme subway broodjes die te lekker zijn...... Het maakt niet uit hoe snel je gaat als je niet te stoppen bent!
Geplaatst: 17 april 20187 j Auteur Gelukkig is mijn internet weer snel nu en zal er wel een foutje zijn geweest bij mijn provider...... Het maakt niet uit hoe snel je gaat als je niet te stoppen bent!
Geplaatst: 20 april 20187 j Auteur Gisteren een deel van mijn vis spullen weggegeven aan iemand, hij kon het goed gebruiken. Basis van het eerste kippenhok, was voor mij bedoelt maar de buuf wou hem graag hebben, die van mij gaat verder uitgebouwd worden. Volgende week verder met een kruidentuin voor de buurman en mij. Voortuin leeg van de vreselijke bamboe en deel grind. Het maakt niet uit hoe snel je gaat als je niet te stoppen bent!
Geplaatst: 20 april 20187 j Auteur Ik heb afgesproken met de beheerder dat mijn berichten via de moderators gaan voordat ze geplaatst gaan worden....... het is lullig als er geen beveiligde verbinding is..... Ik ben akkoord gegaan, ik doe dit vrijwillig en zal mij daar aan houden. Dat betekend dat mijn berichten goedgekeurd moeten worden voordat ik ze kan plaatsen. Het maakt niet uit hoe snel je gaat als je niet te stoppen bent!
Geplaatst: 23 april 20187 j Auteur Sorry de beveiliging werkt nog niet! Maar met mij gaat het steeds beter! Het maakt niet uit hoe snel je gaat als je niet te stoppen bent!
Geplaatst: 23 april 20187 j Auteur Ik heb heel lang nagedacht of ik die berichten heb geplaatst! Het is mijn eigen schuld, ik daagde hackers uit. Ik heb mooie meiden gezien de laatste tijd tijdens het stappen en kom los van mijn PTSS..... Ik weet dat ik meermaals zwaar beschadigt ben...... Het maakt niet uit hoe snel je gaat als je niet te stoppen bent!
Geplaatst: 7 mei 20187 j Auteur Gaat goed hier. Ben bijna toe aan het moestuin gebeuren. Heel erg moe en elke dag de wekker om 08:00. Het maakt niet uit hoe snel je gaat als je niet te stoppen bent!
Geplaatst: 9 mei 20187 j Auteur Mensen op dit forum zijn voor mij onbekend, en ik leer de waarheid te zien. Ik was heel lang bang voor dingen en durfde geen eigen keuze te maken. Het gaat goed...... betonbanden, geen bloemen gekocht, zoeken naar kruidenplanten, stroken, nier durven laten zien dat ik een eigen keuze maak. Mijn voortuin is mooi geworden em zoek naar aziathische Reclame li.d rood geel en de gevlamde effecten. 'Moe, schaamde mij om fato's te plaatsen. Het maakt niet uit hoe snel je gaat als je niet te stoppen bent!
Geplaatst: 26 mei 20196 j Potverdorie wat zat ik in die periode nog vast in mijn autisme en worstelingen....... Ik was ook echt totaal kwijt dat ik hier al berichten had geplaatst van mijn kippen en alles. In mijn voorstel topic staat een link naar het asperger forum, daar leg ik heel veel uit. Phoe, ik zie nu dat ik echt van heel ver kom.
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.