Guus D Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 Hoi ik zoek zaadjes van winterviolen heeft iemand die nog liggen ik kan ruilen tegen kropslarode koolbloemkoolwortels interresse stuur Pm Gr Omdat het kan.
Frans Geplaatst: 14 juli 2011 Geplaatst: 14 juli 2011 Allereerst Guus , er is geen verschil in winter- en zomerviolen. Het tijdstip van zaaien bepaalt wanneer ze bloeien en om nog dit jaar violen in bloei te krijgen die nog gezaaid moeten worden lukt je waarschijnlijk niet meer. Wel kun je nu gezaaide violen door de winter halen waarna ze in het voorjaar gaan bloeien. Of je zaait ze in het voorjaar waardoor ze nog datzelfde jaar zullen bloeien. Ik koop ieder jaar een deel van mijn zaad bij de duitse Lidl . Zaad kost daar geen drol en daarom heb ik in mijn enthousiasme teveel zaad gekocht . Vooral teveel zaad van bloemen waarvan ik een deel achteraf niet eens gebruik. Daar zitten o.a. hybride grootbloemige violen bij. Stuur via pb maar een adres waar die violen heen moeten . Heb je nog interesse in duizendschoon , leeuwebek , anjers , zinnia's en korenbloemen , dan heb ik die ook nog in de dump .Verder nog wat slazaad lollo rossa en twee soorten pluksla. Alle zaden in ongeopende verpakking met een houdbaarheidsdatum tot in 2012 . Ik hoef ze maar kwijt te zijn , dan hebben ze tenminste nog nut. -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Guus D Geplaatst: 14 juli 2011 Auteur Geplaatst: 14 juli 2011 Ik heb Pb gestuurd, Frans Thanx Omdat het kan.
Margareth Geplaatst: 18 juli 2011 Geplaatst: 18 juli 2011 Frans wanneer begint die lidl zo ongeveer met die acties? dit jaar was ik vrij laat, maar was alles supergoedkoop... ik kan voor 30 cent kilo's bietjes eten
Frans Geplaatst: 19 juli 2011 Geplaatst: 19 juli 2011 Eind februari begin maart begint de duitse Lidl met de zadenverkoop Margareth. Ik koop er al jaren een deel van het zaad dat ik nodig heb en de kwaliteit is echt goed. Onder die zaden zijn ook veel bekende rassen van diverse groenten en bloemen verkrijgbaar. De prijs is belachelijk laag . Voor niet hybride zaden is dat (tot nu toe ) 19 ct per zakje . Voor hybride zaden en peulvruchten , peulvruchten meestal 50 gram per zakje , is dat 49 ct. De belgische Lidl verkoopt exact dezelfde zaden maar daar zijn ze vreemd genoeg een heel stuk duurder. De nederlandse Lidl verkoopt deze zaden niet. -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. --
Margareth Geplaatst: 20 juli 2011 Geplaatst: 20 juli 2011 Dank je wel! Volgend jaar zorg ik dat ik er op tijd bij ben...De Belgische Lidl (en aldi) zijn meestal idd een stuk duurder gek genoeg, vooral vlees... Dat is nu weer het fijne van in de grensstreek wonen, dat je in 3 landen kunt shoppen
bonnie f Geplaatst: 21 juli 2011 Geplaatst: 21 juli 2011 Ik was dit jaar op 3 maart in duitsland bij de lidl. Zo zag ik in mijn agenda.Inderdaad: spotgoedkoop.Er is natuurlijk niet echt veel keuze. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Aanbevolen berichten