Aggravath Geplaatst: 31 maart 2018 Geplaatst: 31 maart 2018 Ik heb mijn bloemkolen gezaaid in een bakje van de chinees. Moet ik ze nu al verspenen of nog eventjes wachten? En kunnen ze ditect de grond in of ieder zijn eigen P7 bakje? Quote
Charly Geplaatst: 31 maart 2018 Geplaatst: 31 maart 2018 Hai, zou ik wel doen. Bloemkool groeit zo hard. Ik zaai ze zelf vaak al direct in p9 voor. Dus 1 zaadje per potje. En vanuit daar de volle grond in. Als je ze eerst goed nat maakt, zijn ze makkelijker te verspenen trouwens. (Vind ik). Succes! Quote wees bevriend met kleine dingen
RobO Geplaatst: 31 maart 2018 Geplaatst: 31 maart 2018 yep. en zet ze meteen wat dieper in de grond Quote
Bit Geplaatst: 31 maart 2018 Geplaatst: 31 maart 2018 Je kunt ze zo diep oppotten, tot gelijk met de zaadlobben ( de 1e blaadjes dus ) op de grond. Stengeltje mag helemaal onder de grond verdwijnen. Quote
Aggravath Geplaatst: 31 maart 2018 Auteur Geplaatst: 31 maart 2018 Dankjullie wel! Maandag even naar de Action.. mijn p7 en p9 bakjes zijn op Quote
Mr bean Geplaatst: 31 maart 2018 Geplaatst: 31 maart 2018 Ik zou zelf wachten totdat ze een echt blaadje hebben, maar nu kan ook. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.