Aggravath Geplaatst: 31 maart 2018 Geplaatst: 31 maart 2018 Moet ik iets knippen van mijn tomatenplantjes of gewoon nog even met rust laten? Quote
henkg Geplaatst: 31 maart 2018 Geplaatst: 31 maart 2018 Nu, en nog een aantal weken na nu, valt er nog niks te knippen ("dieven"), ook niet bij stamtomaten.Balkontomaten zijn meestal struiktomaten, die hoef je niet te dieven. Misschien t.z.t. gedeeltelijk, als er erg veel dieven komen.Dieven (is een werkwoord maar ook meervoud van zelfstandig naamwoord), wat en hoe: daar is meer dan genoeg over te vinden. Gebruik de zoekfunctie. Quote 2025_teeltlijst (.xlsx)
donaldk Geplaatst: 31 maart 2018 Geplaatst: 31 maart 2018 En toppen? Over een tijdje. Quote https://www.chillipepers.nl Home of the Turbo. De snelle zadenruil, sinds 2012, bedacht en georganiseerd door Sol.
Aggravath Geplaatst: 31 maart 2018 Auteur Geplaatst: 31 maart 2018 Bedankt! Ik ga mij eens inlezen over "dieven" Quote
Bit Geplaatst: 31 maart 2018 Geplaatst: 31 maart 2018 Als ik rechtsboven in het zoekvenster deze woorden intype : ' tomaten dieven en toppen ' krijg je tal van eerdere topics over dieven, toppen , snoeien en blad wegnemen van tomatenplanten in diverse teelten en tomaten-soorten. de 1e hit is deze : tomaten-toppen-dieven-en-bladsnoei-t45.html , maar er zijn er best veel. Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.