roosmarij Geplaatst: 17 april 2018 Geplaatst: 17 april 2018 (aangepast) Hallo allemaal! Ik ben al enige tijd op zoek naar elementen van rode keramiek (soort dubbele holle baksteen) waar je ahw een laag muurtje mee kunt maken. De elementen hebben twee gaten die zo groot zijn dat je er een kleine plant in kunt laten groeien. Weet iemand wat ik bedoel en waar ik die kan kopen? Op het internet kan ik ze niet vinden... Groeten, Marijke. 30 april 2018 aangepast door Gast Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
Patrijs Geplaatst: 17 april 2018 Geplaatst: 17 april 2018 Bedoel je deze? Quote De moestuin van Patrijs
Bit Geplaatst: 18 april 2018 Geplaatst: 18 april 2018 je kunt googlen op deze woorden : betonnen stapel bloembakken Dingen zijn niet keramisch, vandaar dat je ze niet vond denk ik. Beton dus. Echt overal te krijgen wel. Quote
roosmarij Geplaatst: 30 april 2018 Auteur Geplaatst: 30 april 2018 ja, die betonnen dingen, die ken ik inderdaad wel. Maar er waren vroeger ook van dat soort dingen in keramisch materiaal, met een roodstenen kleur. Mijn probleem met beton is dat er vaak giftige stoffen in zitten, en ik wil er planten in doen waar ik naderhand van wil eten of thee zetten o.i.d. Dus vandaar mijn zoektocht! Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
Patrijs Geplaatst: 30 april 2018 Geplaatst: 30 april 2018 Het meeste wat ik vind is van plastic, maar deze zijn stapelbaar en van van terracotta : Quote De moestuin van Patrijs
roosmarij Geplaatst: 30 april 2018 Auteur Geplaatst: 30 april 2018 Wauw, dit is wel heel sjiek! Ik houd hem in gedachten, dankjewel! Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
Patrijs Geplaatst: 30 april 2018 Geplaatst: 30 april 2018 (aangepast) Dit is niet wat je bedoeld, maar ik vind het ook een leuk idee: Maar dan in terracotta: 30 april 2018 aangepast door Gast Quote De moestuin van Patrijs
Patrijs Geplaatst: 30 april 2018 Geplaatst: 30 april 2018 Hier nog wat inspiratie..... Quote De moestuin van Patrijs
roosmarij Geplaatst: 5 mei 2018 Auteur Geplaatst: 5 mei 2018 oooooooohhh, Patrijs, wat gaaf allemaal!!! Dankjewel! Quote Door een klein beetje zon kun je veel regen vergeten.
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.