Geplaatst: 17 juli 201114 j zag in mijn ooghoek iest voorbij komen Kwam er zomaar een bonte specht op het paaltje bij de tuin zitten. Ik heb natuurlijk niet een fototoestel met een enorme lens. Toch ben ik wel vogelliefhebber genoeg om dit plaatje te schieten
Geplaatst: 17 juli 201114 j Auteur ja, echt leuk We hebben best wel wat verschillende vogels rondom de tuin, maar deze bosbewoner heb ik nog nooit gehad.
Geplaatst: 17 juli 201114 j Grappig. Ik zie ze alleen in de winter als ze massaal mijn pinda's aanvallen. Soms zijn ze met zijn allen mijn vetbol aan het slopen. Maar na de winter zijn ze weg. Blijft leuk, al die vogels in de tuin. Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 19 juli 201114 j Auteur Bij ons zie je ze maar weinig.Zal er wel mee te maken hebben dat het hier lang zo bosrijk niet is als bij jullie Het zijn toch bij ons de meest alledaagse tuinvogels die we hier ook veel hebben. En natuurlijk de weidevogeld, maar die komen niet op de tuin.
Geplaatst: 19 juli 201114 j Hier ook een spechten. Ik vind t ook enige beestjes. Maar je moet idd veel bos in de buurt hebben wil je ze kunnen spottten. Good things come in small packages
Geplaatst: 19 juli 201114 j Ach. Spechten zijn hier wel maar ik heb in geen jaren een fatsoenlijke mus in de tuin gehad. edit: typfout 20 juli 201114 j aangepast door Gast Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?”
Geplaatst: 20 juli 201114 j Auteur Mussen heb ik achterthuis genoeg. Altijd een groep van 20-25 mussen die bij mij achter in de tuin zitten. Moet ik wel bij zeggen dat ik ze s'winters dagelijks broodkruimels, havermout, maar ook wel macaroni dat over is geef Wel is het zo dat met heel veel mussen je dan vaak weer geen andere soorten in de tuin hebt
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.