Mister w Geplaatst: 15 mei 2018 Geplaatst: 15 mei 2018 (aangepast) Goedendag Weet iemand welke mycorrhiza geschikt is voor een olijfboom endotroof of ectotroof ? Bvd 2 juli 2019 aangepast door Gast Quote
oscardevos Geplaatst: 15 mei 2018 Geplaatst: 15 mei 2018 De olijf gaat een samenwerking aan met endomycorrhizaschimmels: Maar het is wel erg onwaarschijnlijk, dat je olijfboom geen mycorrhiza heeft gevormd. Vind je dat je boom extra hulp kan gebruiken dan?Ziet er toch mooi uit Hoe oud is deze boom? Quote
Mister w Geplaatst: 15 mei 2018 Auteur Geplaatst: 15 mei 2018 Ja hij ziet er ook goed uit hoor , maar ik dacht ik probeer de s wat extra , iets nieuws Ongeveer 165 jaar Quote
harms1 Geplaatst: 17 mei 2018 Geplaatst: 17 mei 2018 Ja, mooie boom....alleen de snoei, daar heb ik mijn vraagtekens bij....probeer wat van de verticaal en naar binnen groeiende scheuten te verwijderen, zodat er zonlicht in de kruin van de boom kan komen... zogenaamde 'open snoei'? Quote
Bit Geplaatst: 17 mei 2018 Geplaatst: 17 mei 2018 @Harms1. Gaat dit topic niet over. aub ontopic. Open gerust in het fruit-deel een topic over olijfbomen snoeien. Quote
Mister w Geplaatst: 30 mei 2018 Auteur Geplaatst: 30 mei 2018 Inmiddels 2 weken verder na toevoegen en groei heeft een flinke oppepper . Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.