Fajra Posted May 20, 2018 Share Posted May 20, 2018 Dag iedereen, Ik heb een klein laurier plantje en zou deze in de grond planten. Nu heb ik vernomen dat laurier niet winterhard is.. Kan je laurier dan gewoon uitgraven en laten overwinteren in een pot of raden jullie aan hem gewoon ineens in een pot te laten staan? Alvast bedankt voor de info! Groentjes,Nick Quote "Gardening is cheaper than therapy and you get tomatoes!" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted May 20, 2018 Share Posted May 20, 2018 Ik heb de laurier in een pot bij huis staan.Het heeft de afgelopen winter goed doorstaan zonder schade.Bij hele strenge vorst kan ik hem tegen het huis, binnen of in de kas zetten. Overigens staan er op dit forum als je even zoekt al heel veel antwoorden . Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Innitje Posted May 22, 2018 Share Posted May 22, 2018 Bij ons staat hij al jaren in de volle grond (klei) en is ondertussen al uitgegroeid tot een grote struik.. Kan prima in de volle grond dus! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted May 22, 2018 Share Posted May 22, 2018 Hier (zand) staat hij ook al jaren buiten, maar hij vriest wel eens een stuk in, zoals afgelopen winter. Geen probleem want hij groeit hard, dus gewoon de lelijke stukken weggesnoeid. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts