simonvb Geplaatst: 28 juli 2018 Geplaatst: 28 juli 2018 Hier helaas de wolken gehad en niets van het fenomeen kunnen zien. Mijn moeder heeft de maan wel nog gezien maar pas om 0u30 en dus na de bloedmaan. Quote
Jorieke123 Geplaatst: 30 juli 2018 Geplaatst: 30 juli 2018 JanP ik heb je bericht verwijderd omdat dit niet de babbeltuin is en we dus een beetje serieus willen blijven Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
JudithD Geplaatst: 31 juli 2018 Geplaatst: 31 juli 2018 Mag ik dan nog even trots zijn op de foto die eén van mijn broers gemaakt heeft vanuit onze boomgaard? Hij is in werkelijkheid veel scherper maar de verkleiningssoftware heeft ingegrepen... Quote It ain't what you do, it's the way that you do it
appelvrouw Geplaatst: 31 juli 2018 Geplaatst: 31 juli 2018 Prachtig! Ik moet steeds maar denken aan de reuzenperzik van Roald Dahl.. Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.