Maarten23 Geplaatst: 11 augustus 2018 Geplaatst: 11 augustus 2018 Goedendag allemaal, Om de een of andere reden zitter er gaten in onze paprika's. Ik twijfel of het door een insect of ander ongedierte komt, of wellicht door een voedingstekort? Iemand dit toevallig eerder meegemaakt? Bijgevoegd een paar foto's van een van de vruchten en een van de planten. Alvast bedankt. Groeten, Maarten Quote
Erny Geplaatst: 12 augustus 2018 Geplaatst: 12 augustus 2018 Bij mij vinden de slakken mijn pepers en paprika's even lekker als ik. Quote
Claudia69 Geplaatst: 12 augustus 2018 Geplaatst: 12 augustus 2018 Ik zie dit jaar ook paprika's met dergelijke dunne, droge vlekken en denk dat dit een gevolg van de droogte zou kunnen zijn, vergelijkbaar met neusrot bij tomaten. Quote
harms1 Geplaatst: 22 augustus 2018 Geplaatst: 22 augustus 2018 Tip: Plant basilicum aan onder uw paprika planten...dat houdt beestjes op afstand, en dan gaan de slakken die eten i.p.v. uw paprika's. Succes verzekerd. (Ik heb het zelf gedaan vorig jaar) Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.