Moestuin_Van_Mark Posted August 27, 2018 Share Posted August 27, 2018 Hallo!Ik ben Mark, 18 jaar uit Waddinxveen.Sinds een paar maanden heb ik het moestuin ''virus'' ook te pakken!En ben dan ook begonnen in de achtertuin met diverse groenten en kruiden.Niet alles lukt, maar al doende leert men! Ondertussen sta ik ook ingeschreven voor een moestuin hier in de buurt.Dus hopelijk kan ik komend seizoen beginnen met het grote werk!Tot die tijd mezelf er maar eens goed in verdiepen, en zaden sparen!Als iemand nog goede tips heeft voor een beginner.. graag! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted August 27, 2018 Share Posted August 27, 2018 welkom Mark tip: ga zo voort! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted August 27, 2018 Share Posted August 27, 2018 Van harte beterschap, Mark. Zorg maar dat je snel geneest van je virus, het kan een slepende ziekte worden……. Veel plezier straks in je nieuwe tuin, en als je iets niet weet zijn er op een moestuincomplex altijd wel ouwe rotten met veel ervaring.En anders kan je hier ook prima terecht. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted August 28, 2018 Share Posted August 28, 2018 Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Posted August 28, 2018 Share Posted August 28, 2018 Welkom Forum heeft veel advies. Denk vooral simpel en wil niet teveel. Sla, worteltjes, bonen, basis planten etc Alles wat je graag eet is ook leuker om te kweken Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter v/d Breevaart Posted August 30, 2018 Share Posted August 30, 2018 Hey Mark!Welkom hier, hopen dat je snel een tuin aangewezen krijgt! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts