sassifras Posted September 11, 2018 Share Posted September 11, 2018 Goede dag Mijn naam is Cindy, bijna 47 jaar, moeder van 3.Sinds juli 2018 huur ik dit stukje land van de VTV. Ondertussen is er al wel wat veranderd, al had ik waarschijnlijk eerst moeten lezen en dan pas beginnen, maar het komt goed Moestuintje van Appie mocht ook de wijde wereld in.Meloenpitten die ontkiemt waren mochten het ook proberen wat toch dit exemplaar tot resultaat heeft. Geen idee of het nog tot iets eetbaars komt. De fruitstruiken komen hier, ondertussen is het gezaaide gras al bijna toe om gemaaid te worden. Het rek is voor de doornloze bramen. Aardbeien staan ook klaar voor de winter en heb al beetje geoogst. Verder staan er kruiden, is er wat andijvie en spinazie gezaaid en de rest is met groenbemester gezaaid, wat al aardig groen is. Ik hoop hier nog veel meer te kunnen lezen en leren. GroetCindy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted September 12, 2018 Share Posted September 12, 2018 welkom! ziet er goed uit, heul weinig onkruid iig, gewenst kruid zal wel goed komen zo te zien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Posted September 12, 2018 Share Posted September 12, 2018 Voor iemand die begonnen is zonder te lezen ziet het er goed uit. Gelukkig kan je ieder seizoen fouten verbeteren. Lezen is toch voor de koude winterdagen Welkom Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
sassifras Posted September 12, 2018 Author Share Posted September 12, 2018 Zo ziet het er vandaag uit. Het gras moet gemaaid, maar is te nat. En dacht te hebben gelezen dat zeker de eerst maaibeurt droog moet. Deze groeien stiekem tussen het gras. Wat we als enige wel eerst gespit hebben. Als ik het goed heb zijn het boontjes? Er groeit helaas ondertussen best al wat onkruid, en gezien mijn tuinbuurman niet echt een regelmatige bezoeker van zijn tuin is, zal het een leuke strijd gaan worden tussen het onkruid en mij. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fruitige Esther Posted September 12, 2018 Share Posted September 12, 2018 Welkom! Mooi lapje grond om dingen te verbouwen Een moestuin beginnen is met vallen en opstaan en omkomen in de oogst Maar ziet er mooi uit! Hopelijk heb je veel aan het forum! Quote Create your own edible landscape http://www.eetbaargoed.nl (Bijzondere eetbare fruitstruiken e.d.) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter v/d Breevaart Posted September 12, 2018 Share Posted September 12, 2018 Welkom Cindy!Leuke foto's van een mooi stukje grond Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted September 13, 2018 Share Posted September 13, 2018 Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts