Geplaatst: 17 september 20187 j 'enige waarheid' inderdaad, haha Niet altijd Mag ik vragen met welk gewas je deze 'uitdrukkelijke' ervaring hebt? Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl
Geplaatst: 17 september 20187 j Auteur Neem nu een eikel ,ze zijn nu toch aan 't vallen ,een noot van een noten boom ,een kersen pit ,een zonnebloempit enz.
Geplaatst: 17 september 20187 j Wat denk je dan van een mangopit? Of een kokosnoot? Of geldt het alleen voor onze streken... We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Geplaatst: 18 september 20187 j Jaa, helemaal gelijk hoor! Apart eigenlijk hè, en mooi hoe dat van zo'n klein zaadje zoiets groots kan worden.Zeker het voorbeeld van de eikenboom inderdaad, gaat jaren overheen maar wordt echt een hele grote, sterke boom! Interessant! Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl
Geplaatst: 19 september 20187 j Ik kende de uitdrukking niet nee. ( vind ik een eikel, laat staan een walnoot of kastanje nou niet echt kleine zaden toch eigenlijk )
Geplaatst: 19 september 20187 j Kijk, precies op deze manier dacht ik dus de uitspraak ook te lezen Een tuinkers zaadje is klein, tuinkers is ook niet een bepaald groot gewas.Maarre, wil niet ziften hoor Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl
Geplaatst: 19 september 20187 j tsja, onze spruiten zijn nu 0,9m zaadjes was <1 mmonze appelboom is 5 m, zaadje was iets > 2 mmonze conifeer is 23 m zaadje was iets van 4 mmonze pompoen is 5 m en heeft 3 pompoenen van een kilo of 5, zaadje was 9mmonze zoon is nu 1,90 en 75 kg, zaadje was....
Geplaatst: 19 september 20187 j @RobO, size does matter? Zeluf doen! Nooit uit de koppigheidsfase gekomen gelukkig!
Geplaatst: 20 september 20187 j tsja, onze spruiten zijn nu 0,9m zaadjes was <1 mmonze appelboom is 5 m, zaadje was iets > 2 mmonze conifeer is 23 m zaadje was iets van 4 mmonze pompoen is 5 m en heeft 3 pompoenen van een kilo of 5, zaadje was 9mmonze zoon is nu 1,90 en 75 kg, zaadje was.... Whaha, geniaal! Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.