Fritsies Moestuin Posted October 24, 2018 Share Posted October 24, 2018 Hallo, Ik ben bezig om de bestaande rabarberplanten eruit te halen. Komen nl. op een andere plaats. Nu spit ik al ruim om de wortelstronk heen om deze er vervolgens uit te halen. Hoogstwaarschijnlijk zijn door droogte de wortels erg diep in de grond gaan zoeken naar water.Maar hoe zit het, als er wortels of stukken wortels in de grond blijven zitten, komt daar de rabarber terug?Graag zou ik op dat gedeelte kruisbessen willen plaatsen en hoop volgend jaar zou weinig mogelijk problemen te krijgen met opgroeiende rabarberplanten. Alvast bij voorbaat hartelijk dank voor uw advies. Frits Quote https://www.facebook.com/FritsiesMoestuin Nil volentibus arduum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted October 24, 2018 Share Posted October 24, 2018 Rabarber loopt alleen uit op de groeipunten. Stukken wortel zullen geen probleem geven. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts