Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dit omdat vierkante ringen nergens te koop zijn.

Zodoende de vraag.

Potten worden nu alleen als deco aangeboden omdat alleen de platte ringen te vinden zijn.

Dus als er een adresje is waar er ringen te koop zijn ga ik ook op die potten bieden stuk goedkoper

You can bury a lot of troubles by digging in the dirt

Geplaatst:

Haha is wel mijn (vroegere) maat..helaas kan ik niet eens op hakken van 1 centimeter lopen, dan val ik al om

Angela kijk eens op je wat ziet op mijn lijst of is er iets anders waar ik je blij mee kan maken?

We zijn allemaal kinderen van de Aarde  🌎

• 2 weeks later...
Geplaatst:

Hai Angela,

Als je geen bestemming voor je hibiscus boompjes van 1 meter kunt vinden en de vlierbes, zou ik die voor de schooltuin mee mogen nemen? Het moet wel al een aardig formaat hebben, omdat de kleuters er anders doorheen raggen. Dus als het te klein is, heeft het geen zin. Dat zou zonde zijn.

Maar alleen als je er geen ruil voor hebt hoor, tenzij je nog wat ziet staan op mijn lijst.

Geplaatst:

Die hotlips...ik heb ze vanmiddag wat terug gesnoeid....ze lopen alweer uit . Mocht iemand je zaailing of stek niet willen, dan houd ik mij aanbevolen. vind ze super mooi...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...