xxxmirjamxxx Posted December 30, 2018 Share Posted December 30, 2018 (edited) Goeden dag, Dit jaar wil ik het ook eens gaan proberen... Yacon. Nu vroeg ik mij af of iemand misschien wat rode bolletjes van de plant te koop heeft voor mij? Ik dacht aan een stuk of 4. Ik hoor het graag! Mvg mirjam *Ik ben voorzien ondertussen:)* Edited March 8, 2019 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted December 30, 2018 Share Posted December 30, 2018 Als je dit voorjaar naar de moestuinforumdag komt dan zijn er geheid mensen die bolletjes (dan al plantjes) voor je hebben. Ik heb ze zelf bijv. ook liggen. Maar wel veilig in een grote bak met licht vochtig zand, ingegraven in de tuin. Die haal ik er voorlopig nog niet uit, want ze kunnen niet veel kou hebben. En als je ze nu al oppot en warmer zet dan heb je in no-time veel te grote slungelige planten. Quote Veldvee-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
xxxmirjamxxx Posted December 30, 2018 Author Share Posted December 30, 2018 Ja, misschien ben ik ook wat vroeg met m'n vraag... Maar ben nu bezig met t plan voor het volgende seizoen... heb al een paar keer getwijfeld om eens naar de mtfd te gaan, maar tis echt enorm uit de buurt:) Maar miss dan dit jaar nog een extra reden, ik ga er nog eens over na denken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted December 30, 2018 Share Posted December 30, 2018 Ik moet er meer dan een uur voor rijden en het is het elke keer waard. Veel mensen rijden ook met een ander in de auto , dat maakt de rit gezelliger. Ik kan de mtfd in iedergeval aanraden, leuke mensen, lekker eten en altijd leuke deals ik zelf heb geen yacon, ik heb alleen aardpeer voor je eventueel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goldfish Posted January 1, 2019 Share Posted January 1, 2019 Meerijden naar de MTFD is vaak ook een optie, wanneer je de 1.5 uur naar Zelhem alleen niet zo ziet zitten. Volg daarvoor het carpooltopic! Zo kom ik zelf vanuit Gouda, verwacht ik dit jaar in Woerden (of iets meer naar het Noord-Westen) een lifter mee te kunnen nemen, maar heb ik soms nog wel plek voor een derde persoon (hangt een beetje af van de hoeveelheid ruilmateriaal en eten dat heen-en-weer gaat: als ik veel grote fruitstruiken/bomen -op verzoek- meeneem vanaf Fruitbomen.net dan wordt het lastig). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xxxmirjamxxx Posted January 27, 2019 Author Share Posted January 27, 2019 Bedankt voor het meedenken:) heb het datum topic in de gaten gehouden, maar Pasen moet ik helaas werken dit jaar... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts