ValeriePlantje Posted January 18, 2019 Share Posted January 18, 2019 Ik wil zo stilaan beginnen uitkijken naar zakken potgrond om mijn moestuinbakken te gaan vullen. Aangezien het toch redelijk wat bakken betreft wil ik uiteraard de kostprijs van mijn grond zo laag mogelijk houden. Ik heb nu de mogelijkheid om heel goedkoop zakken potgrond te kopen in de Gamma van het merk OK (zo'n 3,70 € per zak) Daar ik heel wat zakken zal nodig hebben is deze prijs uiteraard heel verleidelijk. Ik was van plan om, eens alle bakken gevuld zijn, de potgrond te verrijken met een goede meststof. Nu vraag ik mij af:- Is het echt nodig om meststoffen toe te voegen aan goedkope potgrond?- Zo ja, welke meststof raden jullie mij aan?- Hoe zouden jullie het aanpakken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trea Posted January 18, 2019 Share Posted January 18, 2019 (edited) Na het lezen van de andere reacties en de artikelen waarnaar wordt gelinkt, heb ik mijn reacie verwijderd. Edited January 21, 2019 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
paddestoelengek Posted January 18, 2019 Share Posted January 18, 2019 ik denk dat je hier genoeg informatie kan vinden:https://www.consumentenbond.nl/test/woning-huishouden/test-potgrond Quote moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden Link to comment Share on other sites More sharing options...
ValeriePlantje Posted January 18, 2019 Author Share Posted January 18, 2019 Bedankt voor de link, Paddestoelengek. Super informatief! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
weknow Posted January 18, 2019 Share Posted January 18, 2019 Hier kort en duidelijk antwoord van Velt:https://www.velt.nu/vraag-antwoord/moestuinvragen/hoe-maak-je-potgrond Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts