geroma Posted February 6, 2019 Share Posted February 6, 2019 Goede dag, Ik heb al één en ander gelezen op het forum, zeer leerrijk en interessant, daarom heb ik besloten mij ook eens te registreren op het forum. Nu en dan heb ik ook eens een vraagje en ik kan zeker goede raad gebruiken van de vele forumleden. Ik heb een kleine moestuin en een serre waar ik hoofdzakelijk tomaten, paprika, aubergine, en in het voorjaar erwten en salade. Om een idee te geven hoe het er hier uitziet zal ik proberen een foto te posten. We hebben ook nog een bloementuin, maar daar stuur ik later wel eens een paar foto's van door. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted February 6, 2019 Share Posted February 6, 2019 Welkom, En wat lekker zo`n grote kas. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted February 6, 2019 Share Posted February 6, 2019 hi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted February 7, 2019 Share Posted February 7, 2019 Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geroma Posted February 7, 2019 Author Share Posted February 7, 2019 Ja deze kas heb ik afgebroken bij tuinder die nieuwe serre ging laten bouwen. Alles werd in containers gedumpt.Ik heb hetgeen ik nodig had mogen demonteren om er deze kas mee te maken, de oppervlakte is 6,5 m x 5,5 m.Vroeger had ik een kas met houten glaslatten, ieder jaar moest ik herstellingswerken uitvoeren, ik heb uitgekeken in de buurt als er oude aluminium serre's werden afgebroken, en nu heb ik er geen werk meer aan (als ik geen glasbreuk heb ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter v/d Breevaart Posted February 7, 2019 Share Posted February 7, 2019 Van harte welkom! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted February 12, 2019 Share Posted February 12, 2019 Welkom! Quote Veldvarkens.nl En: Veldvarkens-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nonkel G Posted February 14, 2019 Share Posted February 14, 2019 Dag allemaal ,ik ben Nonkel G ( Gerard )Heb sinds november een moestuin in Groningen en moet nog veel leren op tuingebied ,dus jullie horen nog van mij (heb nog veel vragen )dank voor de acceptatie.hartelijke groente.Gerard. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Posted February 15, 2019 Share Posted February 15, 2019 Welkom Gerard het is misschien makkelijker een eigen voorstel Topic te maken dan iemand anders zijn draadje te kapenOok voor jou Welkom Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts