MarjoleinFlick Posted February 12, 2019 Share Posted February 12, 2019 Hallo allemaal! Ik ben, net als veel anderen, nieuw hier. Ik ben vorig jaar eind april verhuisd met mijn twee dochters (7 en 14 jaar) en wil dit jaar beginnen met mijn moestuin.Mijn ex heeft ruim 20 jaar voor de moestuin en kassen gezorgd dus ik ben vooral bekend met het oogsten en bereiden van eigen oogst. Het zaaien, planten en verzorgen deed hij altijd maar wil ik vanaf dit jaar zelf gaan doen.Helaas heb ik niet zo veel ruimte als in mijn oude tuin maar ik ga het doen met wat ik heb. Zo ziet mijn tuin er op dit moment uit. De grindbak die je hier ziet is 7 meter lang en 3 meter breed, wordt er helemaal uitgehaald en dat gaat de moestuin worden. De tuin ligt op het zuidwesten en heeft praktisch de hele middag - en in de zomer een deel van de avond - zon. Ideaal lijkt me! O ja, de foto van de tuin is vandaag om 14.00 uur genomen. Zie je meteen hoeveel zon er nu al is. Ik heb er zin in! Marjolein Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted February 12, 2019 Share Posted February 12, 2019 Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted February 13, 2019 Share Posted February 13, 2019 welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarjoleinFlick Posted February 13, 2019 Author Share Posted February 13, 2019 Bedankt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter v/d Breevaart Posted February 13, 2019 Share Posted February 13, 2019 Welkom, Marjolein! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted February 13, 2019 Share Posted February 13, 2019 Welkom. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Inekje Posted February 13, 2019 Share Posted February 13, 2019 Welkom Marjolein. Leuk nog iemand met een kleine tuin. Ik ga me nog voorstellen als ik wat meer tijd heb. Ik ben er ook sinds vandaag.Misschien een tip. Ik had een tuin in mijn vorige woning van 5x7 en daar stond ook nog een schuurtje op.Ik heb toen veel gemoestuind in wasmanden, waar ik wieltjes onder maakte, zodat ik ze opzij kon rijden als ik er met de motor uit moest. Mijn nieuwe tuin is 6x8 en daar wil ik zelf ook nog in zitten. Foto's komen nog. Leuke uitdaging, zo'n kleine tuin.Veel plezier. Quote Groet, Ineke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crootje Posted February 14, 2019 Share Posted February 14, 2019 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarjoleinFlick Posted February 14, 2019 Author Share Posted February 14, 2019 Welkom Marjolein. Leuk nog iemand met een kleine tuin. Ik ga me nog voorstellen als ik wat meer tijd heb. Ik ben er ook sinds vandaag.Misschien een tip. Ik had een tuin in mijn vorige woning van 5x7 en daar stond ook nog een schuurtje op.Ik heb toen veel gemoestuind in wasmanden, waar ik wieltjes onder maakte, zodat ik ze opzij kon rijden als ik er met de motor uit moest. Mijn nieuwe tuin is 6x8 en daar wil ik zelf ook nog in zitten. Foto's komen nog. Leuke uitdaging, zo'n kleine tuin.Veel plezier. Dank je Ineke! Mijn tuin is wel iets groter hoor. Inclusief schuur 15 lang en 6,3 m breed. Maar net als jij wil ik er ook nog in kunnen zitten. Wel goed idee van die wasmanden! Marjolein Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Posted February 15, 2019 Share Posted February 15, 2019 Welkom Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts