Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Hallo allemaal

MarjoleinFlick

Recommended Posts

Hallo allemaal! Ik ben, net als veel anderen, nieuw hier. Ik ben vorig jaar eind april verhuisd met mijn twee dochters (7 en 14 jaar) en wil dit jaar beginnen met mijn moestuin.

Mijn ex heeft ruim 20 jaar voor de moestuin en kassen gezorgd dus ik ben vooral bekend met het oogsten en bereiden van eigen oogst. Het zaaien, planten en verzorgen deed hij altijd maar wil ik vanaf dit jaar zelf gaan doen.

Helaas heb ik niet zo veel ruimte als in mijn oude tuin maar ik ga het doen met wat ik heb. Zo ziet mijn tuin er op dit moment uit. De grindbak die je hier ziet is 7 meter lang en 3 meter breed, wordt er helemaal uitgehaald en dat gaat de moestuin worden. De tuin ligt op het zuidwesten en heeft praktisch de hele middag - en in de zomer een deel van de avond - zon. Ideaal lijkt me!

O ja, de foto van de tuin is vandaag om 14.00 uur genomen. Zie je meteen hoeveel zon er nu al is.

Ik heb er zin in!

Marjolein2019021214000836561549976843.jpg

Welkom Marjolein.

Leuk nog iemand met een kleine tuin. Ik ga me nog voorstellen als ik wat meer tijd heb. Ik ben er ook sinds vandaag.

Misschien een tip.

Ik had een tuin in mijn vorige woning van 5x7 en daar stond ook nog een schuurtje op.

Ik heb toen veel gemoestuind in wasmanden, waar ik wieltjes onder maakte, zodat ik ze opzij kon rijden als ik er met de motor uit moest.

Mijn nieuwe tuin is 6x8 en daar wil ik zelf ook nog in zitten. Foto's komen nog.

Leuke uitdaging, zo'n kleine tuin.

Veel plezier.

Groet, Ineke

Welkom Marjolein.

Leuk nog iemand met een kleine tuin. Ik ga me nog voorstellen als ik wat meer tijd heb. Ik ben er ook sinds vandaag.

Misschien een tip.

Ik had een tuin in mijn vorige woning van 5x7 en daar stond ook nog een schuurtje op.

Ik heb toen veel gemoestuind in wasmanden, waar ik wieltjes onder maakte, zodat ik ze opzij kon rijden als ik er met de motor uit moest.

Mijn nieuwe tuin is 6x8 en daar wil ik zelf ook nog in zitten. Foto's komen nog.

Leuke uitdaging, zo'n kleine tuin.

Veel plezier.

Dank je Ineke! Mijn tuin is wel iets groter hoor. Inclusief schuur 15 lang en 6,3 m breed. Maar net als jij wil ik er ook nog in kunnen zitten. Wel goed idee van die wasmanden!

Marjolein