Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hai!

Zijn er nog meer mensen die iets van Leven van Het Land nodig hebben? Dan kunnen we samen bestellen, en neem ik eea mee naar de mtfd. Scheelt weer verzendkosten.

Denk aan stremsel, zuursel, kaasmatjes, cidergist of evt bijzondere groentezaden nog...

Lees het wel

wees bevriend met kleine dingen

Geplaatst:

Hoi, wil je voor mij wat zaadjes mee bestellen? Graag de heilige basilicum, de akkergoudsbloem en de sla Mascara.

Aangezien ik in bakken zaai, heb ik altijd maar weinig zaad nodig, dus als iemand (of meerdere iemanden) samen wil doen houd ik me aanbevolen.

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:

Tanja, dat ga ik voor je regelen.

Als er idd nog mensen zijn die willen delen: laat gerust weten.

Joriek, allemaal kaasspulletjes. Wat hoge vormpjes voor verse kaas toch maar. Want ik loop wat te rommelen met de plastic glazen die ik daarvoor gekocht had. Toen ik zag dat ze maar een paar euro waren bij leven vh land dacht ik: ja zeg dag hee. Daarvoor ga ik niet blijven hannesen met onhandig afgieten en draaien enzo.

Oh en wat natriumchloride, voor de pekel van de feta. Zag ik in een recept.

En nog kaasmatjes nodig.

Nou en zo groeide het langzaam maar zeer gestaag

Geplaatst:

Ah. En wanneer. Ik dacht zo begin volgende week bestellen?

Dan kunnen er evt nog mensen aanhaken die het dit weekeinde pas lezen.

Geplaatst:

Ik kan het je ook doorsturen, Nas? Dan is het alleen de verzendkosten gedeeld door t aantal mensen dat wat wil. Lees em!

Geplaatst:

Ik wil ook graag meebestellen:

Dickmilch bio kaasferment 2,95 en Penicillium roqueforti 7,94

Stuur me maar een tikkie!

Groetjes en tot laters

Geplaatst:

Hoi Charly, heb je al besteld? Zo ja, geen probleem. Zo niet, mag ik dan mijn bestelling nog wijzigen? Ik heb van een vriendin Calendula Officinalis gekregen, 2 Calendula’s is een beetje overdone, die mag er dus bij mij weer af (de akkerbloem). In plaats daarvan zou ik graag vroege paarse weense koolrabi, sperziebonen rattle snake snap en sperziebonen cherokee trail of tears meebestellen.

Mijn bestelling wordt dan:

- heilige basilicum

- sla Mascara

- vroege paarse weense koolrabi

- rattle snake snap sperzieboon

- Cherokee Trail of tears Sperzieboon

En nogmaals, geen nood als je al besteld hebt, dan zaai ik toch akkerbloemen

* er komt altijd weer een nieuwe lente *

Geplaatst:

Ah. Vergeet het te schrijven. Jazeker. Alles binnen en staat netjes te wachten.

Naar Nas stuur ik haar witschimmel alvast op. Als er meer mensen zijn die niet kunnen wachten: pb maar.

Geplaatst:

Stuur me maar een tikkie alvast Charly. Vind het zo sneu dat je alles hebt moeten voorschieten en dan nog zo lang moet wachten op je geld. Als ik jou een tikkie stuur werkt het niet

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...