Charly Geplaatst: 8 maart 2019 Geplaatst: 8 maart 2019 Hai! Zijn er nog meer mensen die iets van Leven van Het Land nodig hebben? Dan kunnen we samen bestellen, en neem ik eea mee naar de mtfd. Scheelt weer verzendkosten. Denk aan stremsel, zuursel, kaasmatjes, cidergist of evt bijzondere groentezaden nog... Lees het wel Quote wees bevriend met kleine dingen
Jorieke123 Geplaatst: 8 maart 2019 Geplaatst: 8 maart 2019 Top! Ik denk er even over na. Denk geen stremsel meer nodig te hebben dit seizoen, en bestel dan liever rond oktober weer. Maar hij heeft genoeg ander handig spul. Wanneer wil je bestellen? Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Tanja65 Geplaatst: 9 maart 2019 Geplaatst: 9 maart 2019 Hoi, wil je voor mij wat zaadjes mee bestellen? Graag de heilige basilicum, de akkergoudsbloem en de sla Mascara. Aangezien ik in bakken zaai, heb ik altijd maar weinig zaad nodig, dus als iemand (of meerdere iemanden) samen wil doen houd ik me aanbevolen. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Charly Geplaatst: 12 maart 2019 Auteur Geplaatst: 12 maart 2019 Tanja, dat ga ik voor je regelen. Als er idd nog mensen zijn die willen delen: laat gerust weten. Joriek, allemaal kaasspulletjes. Wat hoge vormpjes voor verse kaas toch maar. Want ik loop wat te rommelen met de plastic glazen die ik daarvoor gekocht had. Toen ik zag dat ze maar een paar euro waren bij leven vh land dacht ik: ja zeg dag hee. Daarvoor ga ik niet blijven hannesen met onhandig afgieten en draaien enzo. Oh en wat natriumchloride, voor de pekel van de feta. Zag ik in een recept. En nog kaasmatjes nodig. Nou en zo groeide het langzaam maar zeer gestaag Quote wees bevriend met kleine dingen
Charly Geplaatst: 12 maart 2019 Auteur Geplaatst: 12 maart 2019 Ah. En wanneer. Ik dacht zo begin volgende week bestellen? Dan kunnen er evt nog mensen aanhaken die het dit weekeinde pas lezen. Quote wees bevriend met kleine dingen
Nasuada Geplaatst: 13 maart 2019 Geplaatst: 13 maart 2019 (aangepast) Ik kijk idd even want heb schimmel nodig voor camembert maar wil niet zo lang wachten maar om nou zoveel verzendkosten te betalen Dilemma 15 maart 2019 aangepast door Gast Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Nasuada Geplaatst: 13 maart 2019 Geplaatst: 13 maart 2019 Ps ik heb 2 kaasvormen van 1 kg bij van de kooy jubbega besteld. Leuk handzaam maatje. Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Jorieke123 Geplaatst: 13 maart 2019 Geplaatst: 13 maart 2019 Welke vormen zijn dat dan Nas? Heb je een link? Ik heb even niets nodig denk ik. Of zal ik een zakje kaasferment bestellen weer... Alvast voor als mijn ijsklontjes op zijn. Want die zijn alweer een keer door geënt. En dan maak ik liever weer nieuwe. Dat blijft in zakje wel lang goed toch. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Charly Geplaatst: 13 maart 2019 Auteur Geplaatst: 13 maart 2019 Ik kan het je ook doorsturen, Nas? Dan is het alleen de verzendkosten gedeeld door t aantal mensen dat wat wil. Lees em! Quote wees bevriend met kleine dingen
Charly Geplaatst: 13 maart 2019 Auteur Geplaatst: 13 maart 2019 Oh en ook benieuwd naar welke vormen! Quote wees bevriend met kleine dingen
Mellie Geplaatst: 15 maart 2019 Geplaatst: 15 maart 2019 Ik wil ook graag meebestellen:Dickmilch bio kaasferment 2,95 en Penicillium roqueforti 7,94 Stuur me maar een tikkie! Groetjes en tot laters Quote
Jorieke123 Geplaatst: 15 maart 2019 Geplaatst: 15 maart 2019 Voor mij ook een zakje Dickmilch bio kaasferment. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Tanja65 Geplaatst: 15 maart 2019 Geplaatst: 15 maart 2019 Top Charly. Ik hoor wel wat de kosten zijn. Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Nasuada Geplaatst: 15 maart 2019 Geplaatst: 15 maart 2019 https://www.levenvanhetland.nl/zelf-kaas-maken/kaasvormen-harde-kaas/kaasvorm-gouda-1-kilo-zonder-net.html De 1 kg kaasvorm was van hier.l Quote https://www.deblijehoeve.nl/
Tanja65 Geplaatst: 16 maart 2019 Geplaatst: 16 maart 2019 Hoi Charly, heb je al besteld? Zo ja, geen probleem. Zo niet, mag ik dan mijn bestelling nog wijzigen? Ik heb van een vriendin Calendula Officinalis gekregen, 2 Calendula’s is een beetje overdone, die mag er dus bij mij weer af (de akkerbloem). In plaats daarvan zou ik graag vroege paarse weense koolrabi, sperziebonen rattle snake snap en sperziebonen cherokee trail of tears meebestellen. Mijn bestelling wordt dan: - heilige basilicum- sla Mascara- vroege paarse weense koolrabi- rattle snake snap sperzieboon- Cherokee Trail of tears Sperzieboon En nogmaals, geen nood als je al besteld hebt, dan zaai ik toch akkerbloemen Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
appelvrouw Geplaatst: 16 maart 2019 Geplaatst: 16 maart 2019 En ook voor mij een zakje van diezelfde kaasferment wo69, 2,95 plus yoghurt probiotisch 8,94. Thanks Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎
Charly Geplaatst: 16 maart 2019 Auteur Geplaatst: 16 maart 2019 Hi allemaalGaat goed komen. Ik ga morgen einde dag bestellen. Quote wees bevriend met kleine dingen
Tanja65 Geplaatst: 22 maart 2019 Geplaatst: 22 maart 2019 Gelukt? Zal ik de kosten overmaken? Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente *
Charly Geplaatst: 23 maart 2019 Auteur Geplaatst: 23 maart 2019 Ah. Vergeet het te schrijven. Jazeker. Alles binnen en staat netjes te wachten. Naar Nas stuur ik haar witschimmel alvast op. Als er meer mensen zijn die niet kunnen wachten: pb maar. Quote wees bevriend met kleine dingen
Mellie Geplaatst: 23 maart 2019 Geplaatst: 23 maart 2019 Stuur me maar een tikkie alvast Charly. Vind het zo sneu dat je alles hebt moeten voorschieten en dan nog zo lang moet wachten op je geld. Als ik jou een tikkie stuur werkt het niet Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.