Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Hallo hallo

Els1983

Recommended Posts

Hallo allemaal, ik ben Els en ik begin dit jaar aan mijn 2e moestuin seizoen. Afgelopen jaar was een soort van try out om te zien of we wel een moestuin wilde. Dit beviel perfect en willen dit jaar VOOR "'T EGGIE" beginnen.

We lopen nu al tegen 't eerste dilemma op haha. Er staat een klein vervallen schuurtje die we weg gaan halen. Eerst zou er een nieuwe voor terug komen, maar zit nu te denken aan een lange tunnelkas. Berging en kas ineen. Alleen kan echt nergens wat vinden dus tips zijn meer dan welkom. Ik zal binnenkort een foto van ons stukje grond plaatsen.

Voor nu een fijne avond allemaal

Welkom hier en wat een heerlijk nostalgische foto’s met dat licht! Leuk hoor. Maar wel echt aan vervanging toe.

Iets met plek voor gereedschap én groentjes. Succes met uitvogelen, zou het zelf ook niet weten

Hallo Els,

Een mooi stukje grond en misschien is het schuurtje al gaan vliegen. Gelukkig heeft het nog geen monumenten status.

Een (tunnel) kas is een aanwinst, maar ook veel werk. Je hebt er eigenlijk een tuin bij.

Maar de mooie oogst in schaarse tijden en gemak bij opkweek geven dan weer veel voldoening.

Via de zoekfunctie van dit forum kan je veel vinden, ook over tunnelkassen . KLIK KLIK