Mellie Posted March 28, 2019 Share Posted March 28, 2019 (edited) Hallo groene vriend van het forum, Woont er toevallig iemand in of in de buurt van Valkenswaard die voor mij 2 concertkaartjes zou kunnen ophalen? Ik moet die jongen vandaag laten weten of iemand het kan ophalen. Ik ben je eeuwig dankbaar als iemand van hier de kaartjes zou kunnen ophalen en het mij bijvoorbeeld op de mtfd persoonlijk kan overhandigen of op de post kan doen naar me. Pb voor meer info! Groene groetjes Mellie Edited March 28, 2019 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DannyL Posted July 22, 2019 Share Posted July 22, 2019 Ahh jammer dat ik het nu pas zie.. Als je een volgende keer iets uit deze buurt moet hebben, laat maar weten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted July 22, 2019 Author Share Posted July 22, 2019 Ik ga het onthouden Danny! (Concert ben ik overigens via kaartjes uit Dordrecht geweest. In een woord FANTASTISCH!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts