jootje Posted April 4, 2019 Share Posted April 4, 2019 Heeft iemand misschien wat zaden van meloenpeer Pepino voor mij? Ruilen voor? Komen we vast wel uit! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goldfish Posted April 4, 2019 Share Posted April 4, 2019 Heb ik voor je (ooit geruild op de MTFD), maar beter nog : ik kan denk ik wel een zaailing missen.. Laat maar weten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted April 4, 2019 Author Share Posted April 4, 2019 Vincent.....van een zaailing zou ik helemaal happy worden. Als er nog iets van zaad is wat jij zoekt? Heb geen heel gekke zaden, ook niet echt een ruillijst, maar bv wel leuke zaden van een andijviesoort welke creme met bordeauxrode spikkels is.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Goldfish Posted April 4, 2019 Share Posted April 4, 2019 Genoteerd 1x Pepino zaailing. Qua ruil: ik ga zo even kijken, maar in principe teel ik geen bladgroentes en kolen ivm ruimtegebrek, tijdgebrek en geen gebrek aan slakken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts