aseel Posted April 8, 2019 Share Posted April 8, 2019 Geachte medetuinders, Ik heb bijna in al mijn bomen last van bladluizen. Nu heb ik fimpje gezien op internet met kleipotten en stro waarmee ze oorwurmen aantrekken. Wie heeft er goede of slechte ervaringen met oorwormpotten? Wil ook paar potten hangen namelijke. Aseel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted April 8, 2019 Share Posted April 8, 2019 Ik heb het vorig jaar gedaan, trok binnen no time oorwurmen aan en de luizen werden minder. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aseel Posted April 8, 2019 Author Share Posted April 8, 2019 Cupcakje, Had jij de potten geplakt aan de boom. Die van mij gaan heen en weer. Vraag me af hoe ze het gaan vinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tanja65 Posted April 8, 2019 Share Posted April 8, 2019 Wat een goed idee! Heb je een ink naar dat filmpje toevallig? Quote * er komt altijd weer een nieuwe lente * Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cupcakeje Posted April 8, 2019 Share Posted April 8, 2019 Ik heb ze gewoon met een touwtje aan de boom gebonden, vonden ze geen probleem. Ze bleven ook zitten als ik het potje op zijn kop hield om te kijken of er al bewoners waren . Dus ze kunnen wel tegen een stootje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aseel Posted April 8, 2019 Author Share Posted April 8, 2019 Op youtube moet je zoeken op "aanmaken oorwormpotjes" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aseel Posted April 10, 2019 Author Share Posted April 10, 2019 Vandaag gekeken of er oorwormen in zaten.. maar helaas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aseel Posted May 4, 2019 Author Share Posted May 4, 2019 Heb stuk of 16 potten opgehangen aan de fruitbomen. Maar nog geen 1 oorworm in de potten. Mijn pruimenbomen creperen van de bladluizen. Wat moet ik doen nu?!????!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nat74 Posted May 4, 2019 Share Posted May 4, 2019 En in de boom ook niets gezien? Kan me voorstellen dat ze niet de hele dag in een potje zitten maar eerder tegen zonsondergang.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts