Jester Posted April 8, 2019 Share Posted April 8, 2019 Goedenavond tesamen. Ik ben Jessica, 38 lentes jong en sinds vorig jaar aan het moestuinen geslagen. Zo kort pas? Jazeker zo kort, en dat is ook meteen de reden voor mijn aanmelding. Ik ben van hartje centrum Tilburg een aantal jaar geleden naar helemaal buitenaf Wesepe (bij Deventer) verhuisd. Reden daarvan? De liefde... Voorheen gingen al mijn (kamer)planten dood, en de postzegeltuin achter mijn huis was bestraat. Nu woon ik op een boerderij met onmeunig wat grond... Nu nog groene vingers. Dankzij een postnatale depressie belande ik wat vaker therapeutisch in de tuin, en verhip... Het is nog leuk ook. Alles groeit en bloeit en ik heb er lol aan. Aan grond en enthousiastme dus geen gebrek. Nu nog een beetje verstand van zaken kweken. Alle hulp is welkom. Ik zal wat foto's in mijn bericht toevoegen zodat jullie wellicht een idee hebben van de stand van zaken Gegroet, Jessica... Aka Jester Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted April 9, 2019 Share Posted April 9, 2019 welkom! (ik zie prachtige bloesem, een mooie tuin, een leuke vondst voor de potjes maar ook wat lange slungels in die zaaipotjes, die mogen lichter en koeler) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter v/d Breevaart Posted April 9, 2019 Share Posted April 9, 2019 Welkom Jessica!Wat een gave foto's zeg, super! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted April 9, 2019 Share Posted April 9, 2019 Welkom, Mooi die bloeiende bomen en leuk om te zien hoe de zaailingen langer worden naarmate ze hoger op de ladder staan. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Posted April 10, 2019 Share Posted April 10, 2019 Welkom Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crootje Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 Welkom! Wat woon je mooi! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomP Posted April 17, 2019 Share Posted April 17, 2019 Wow!! Fantastische tuin, om je vingers bij af te likken.Therapeutisch is tuinieren idd, genieten, ontspannen, zinnen verzetten en zelf ook openbloeien zoals de plantjes die je zelf grootbracht ... Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts