boomknuffelaar Geplaatst: 21 april 2019 Geplaatst: 21 april 2019 Stel: Elstar en Granny smith bestuiven elkaar. Je wil géén twee bomen maar één. Kan je dan dmv enten Elstar takje op een Granny Smith boom zorgen voor kruisbestuiving? Quote
Fruittuin17 Geplaatst: 24 april 2019 Geplaatst: 24 april 2019 Je kunt ook kijken of er toevallig een sierappel in de buurt staat, die bestuift vrijwel alle rassen Quote
weknow Geplaatst: 24 april 2019 Geplaatst: 24 april 2019 Je kunt ook kijken of er toevallig een sierappel in de buurt staat, die bestuift vrijwel alle rassen Er zijn bij de sierappels enkele goede bestuivers. Maar in zijn algemeenheid is deze bewering niet juist. Overigens zijn er ook "eetappels" die zeer goede bestuiver zijn voor bijna alle appels. Quote In mijn moestuin heers ik als een tiran.Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.
Fruittuin17 Geplaatst: 25 april 2019 Geplaatst: 25 april 2019 De meeste mensen hebben toch wel de normale rassen sierappel staan denk ik. Red sentinel of evereste Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.