tambri Posted April 26, 2019 Share Posted April 26, 2019 Ik heb 4 suikermaïs naast elkaar geplant op ongeveer 20cm van elkaar. Dit is mijn eerste x op een volkstuin en heb dus weinig ervaring maar vanwege de regen gisteren ben ik vandaag even gaan kijken hoe de eerste plantjes de regen hebben doorstaan. Nu zag alles er veel beter uit maar van de 4 mais is er eentje helemaal verscheurd (zie foto), het zou kunnen maar als je vier planten op een rij hebt staan is het dan echt mogelijk dat er maar eentje windschade heeft? Quote Volkstuin Vereniging Maasland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 27, 2019 Share Posted April 27, 2019 Jawel, dat kan zeker. Dit dan aan de hand van je omschrijving, op je foto zie ik niks, sorry. ( wat is verscheurd ? ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tambri Posted April 27, 2019 Author Share Posted April 27, 2019 Ja ik zal een betere foto maken deze was eigenlijk niet de bedoeling om op de foto te zetten.Al het blad, hij zag er eergisteren hetzelfde uit als die andere drie mais planten. Quote Volkstuin Vereniging Maasland Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 27, 2019 Share Posted April 27, 2019 okok. Het blad is dus gescheurd ? ( niet te zien op deze foto ) Ja, de wind. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts