rickvang Posted April 29, 2019 Share Posted April 29, 2019 Beste medemoestuiners, Ik heb een muurkas gekregen maar er zitten geen dakramen in. Nu heb ik overal op internet gezocht om het juiste dakraam te vinden maar ik helaas geen succes.(de vitavia is het niet). Dus aan jullie de vraag herkennen jullie het dakprofiel wat in de foto staat en weten jullie waar ik dan een dakraam kan vinden? ( foto's gedraaid door moderator) alvast bedankt, mvg Rick Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liekie Posted April 29, 2019 Share Posted April 29, 2019 ACD kassen hebben dit soort 'buisjes' waar je het dakraam maar ook de deur in kunt hangen. Hier bijvoorbeeld de handleiding van zo'n kas (pagina 16) linkje naar handleiding. Maar ik weet niet of 'nieuwe' dakramen ook nog passen op jouw profiel... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rickvang Posted April 30, 2019 Author Share Posted April 30, 2019 Helaas is geen van acd ik heb ze gecontacteerd en zei geven aan dat het er geen van hun is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts