Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Oh nee, ik ben een moestuin begonnen

Buikjevol

Recommended Posts

Het is zover. Na vele opstartpogingen denk ik nu dat het gaat lukken... een moestuintje. In het mooie Amersfoort, gewoon in de achter- en voortuin. Ik ben al begonnen met wat zaadjes te poten en heb vals gespeeld door wat sla en kool al klein te kopen En nu zie ik dat zelfs dat kan mislukken

Hieronder de minimoestuin die mijn man voor mij maakte. De jongens helpen graag met zaaien en kijken...

8640D4EB-835F-45D7-9AAB-1E004411622395251560939877.jpeg

Heb ook gelijk een vraag over wat voor eitjes er op mijn rode kool zitten. Die zal ik in de juiste rubriek plaatsen...

Ook heb ik al met veel plezier gelezen over het pindaplantje. Dat lijkt mij een prima avontuur voor de jongens

Ik hoop hier veel tips op te kunnen doen en wie weet kan ik in de toekomst zelf ook wat tips geven!

Groetjes Ingrid

Welkom hier.

Antwoord op je vraag heb ik al gegeven en ik doe er hier nog wat gratis ongevraagd advies bij:

Lees je even in op de planten die je hebt ( bijv. zoekfunctie forum).

Let dan ook op de optimale plantafstand.

Als je rode kool op een paar cm van elkaar plant zullen de kolen niet uit kunnen groeien en de planten ook stress krijgen en eerder ziek worden.

Heb geluk dan krijg je straks kolen van een paar cm doorsnee, en dan duurt het even voor je je Buikjevol hebt.

Succes met het kweken!