Buikjevol Posted June 19, 2019 Share Posted June 19, 2019 Het is zover. Na vele opstartpogingen denk ik nu dat het gaat lukken... een moestuintje. In het mooie Amersfoort, gewoon in de achter- en voortuin. Ik ben al begonnen met wat zaadjes te poten en heb vals gespeeld door wat sla en kool al klein te kopen En nu zie ik dat zelfs dat kan mislukken Hieronder de minimoestuin die mijn man voor mij maakte. De jongens helpen graag met zaaien en kijken... Heb ook gelijk een vraag over wat voor eitjes er op mijn rode kool zitten. Die zal ik in de juiste rubriek plaatsen... Ook heb ik al met veel plezier gelezen over het pindaplantje. Dat lijkt mij een prima avontuur voor de jongens Ik hoop hier veel tips op te kunnen doen en wie weet kan ik in de toekomst zelf ook wat tips geven! Groetjes Ingrid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rorror Posted June 19, 2019 Share Posted June 19, 2019 Welkom op dit forum! Quote Gebreksverschijnselen in paprika of pepers 18 gewassen gebreksverschijnselen (english only) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted June 19, 2019 Share Posted June 19, 2019 Welkom hier. Antwoord op je vraag heb ik al gegeven en ik doe er hier nog wat gratis ongevraagd advies bij: Lees je even in op de planten die je hebt ( bijv. zoekfunctie forum).Let dan ook op de optimale plantafstand. Als je rode kool op een paar cm van elkaar plant zullen de kolen niet uit kunnen groeien en de planten ook stress krijgen en eerder ziek worden.Heb geluk dan krijg je straks kolen van een paar cm doorsnee, en dan duurt het even voor je je Buikjevol hebt. Succes met het kweken! Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter v/d Breevaart Posted June 19, 2019 Share Posted June 19, 2019 Welkom hier! Ziet er leuk uit! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted June 19, 2019 Share Posted June 19, 2019 hi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Posted June 19, 2019 Share Posted June 19, 2019 Veel plezier. Op de tuin en op t forum! Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted June 20, 2019 Share Posted June 20, 2019 Heel veel plezier in het groene Amersfoort met de tuin! Is soms wel een uitdaging met de kindjes erbij die een ander plan hebben dan jij maar erg leuk! Geniet er van! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Posted June 20, 2019 Share Posted June 20, 2019 Welkom! Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Buikjevol Posted June 20, 2019 Author Share Posted June 20, 2019 Bedankt allemaal en Patrijs bedankt voor de tips!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henk D Posted June 20, 2019 Share Posted June 20, 2019 Hoi, Welkom hier. Ook ik ben net begonnen met 1 m2 moestuin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts