Jump to content

Fruitbomen appels / peren €2,50 ps

Recommended Posts

Het klink bijna te mooi om waar te zijn:

https://www.marktplaats.nl/a/tuin-en-terras/bomen-en-struiken/m1434451598-fruitbomen-actie.html

Minimale afnamen 10 stuks en het gaat dus om bomen van 2/3 jaar oud.

Ik heb gemaild met de vraag of de bomen in potten staan of nu uit de grond worden gehaald want het is nu alles behalve de goede tijd...

er staat: ze komen uit de koelcel van een kweker, die leveren ze als wortelgoed tot juni

lijkt me nu rijkelijk laat/warm

maarja, leuk initiatief wel, voor 30 euro 10 boompjes thuis, even in de sloot hangen en dan meteen planten, gokje waard mi

Edited by Guest

• 2 weeks later...
  • 8 months later...

Hoe zijn jullie ervaringen met deze boompjes inmiddels? Zijn ze een beetje redelijk aangeslagen?

Ik heb inmiddels ook 27 boompjes van ze ontvangen, van een bestelling van een jaar geleden. Ik baal er enorm van dat ze pas eind maart zijn geleverd. Ik had ze het liefst in het najaar of winter geplant. Maar ja. INeens stonden ze voor mijn deur. Ik heb ze een nachtje in een speciekuip met water laten staan en heb ze direct de dag erna, geplant en gemulched met karton en houtsnippers. Elke 2 a 3 dagen krijgen ze een plens water. Veel boompjes hadden blaadjes die nu zwart worden, verschrompelen en eraf vallen. Is dat normaal? (verplant stress?) En komen ze er nog bovenop?